• Hier kun je al je frustaties euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 15 april 2016 - 15:23 ]


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    't Is hier zo stiihiiihiiillll....


    Slightly drunk.

    Ik weet echt niet wat ik met mijn profiel aanmoet en ondertussen verbouwt mijn puppy de hele woonkamer. Help.


    26 - 02 - '16

    Hahahahaha lekker dan. In hoorcollege is gezegd dat snijzaalpractica niet verplicht zijn, en wat lees ik nu in het werkboek? Precies! Kunnen we ook een keer duidelijk zijn of is dat al teveel gevraagd tegenwoordig?


    Slightly drunk.

    You make me sick.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    SELF TITLED ALBUM - TWENTY ONE PILOTS WORD MISSCHIEN OPNIEUW UITGEGEVEN OH MY GAWD I AM DYING

    En dan schrijf je een seksuele handeling en marteling in één scene oh well


    Slightly drunk.

    Ik vroeg me eigenlijk alleen nog af hoe erg de onvoldoende zou zijn, maar ik heb een 6,7??? Oh God, dit is belachelijk. Ik heb nooit iets gelezen voor dat vak en driekwart van de opdracht op de laatste dag gemaakt, what the actual blub. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oh wow aaahh, gratis kaartjes voor Kamelot, ik kan dit niet geloven, dit is fantastisch!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Square schreef:
    Ik vroeg me eigenlijk alleen nog af hoe erg de onvoldoende zou zijn, maar ik heb een 6,7??? Oh God, dit is belachelijk. Ik heb nooit iets gelezen voor dat vak en driekwart van de opdracht op de laatste dag gemaakt, what the actual blub. (cat)

    Leermijdat.


    Slightly drunk.

    Ik wist niet dat we een wiskunde toets hadden, maar ik heb wel lekker een 8,8 gehaald! Dit jaar gaat goed! Ik heb pas een onvoldoende gehaald. i can do this!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Wat ben ik toch subtiel. :W


    What would Emma do?

    Ik snap hem echt niet meer. Alsjeblieft of gedraag je close, of gewoon niet. Niet allebei. dit doet pijn.

    Loslaten. Niet jaloers zijn.

    Een uur eerder klaar met colleges yay! Ware het niet dat ik alsnog 7 uur lang heb gezeten maar hey het is nu 1/8 minder.

    // Imma do this

    Waarom ben ik zo'n gevoelig kind? Zodra iemand erover begint, begin ik te wenen, ook al wil ik dat helemaal niet >.< Ik voel me zo zielig.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.