• Hier kun je al je frustaties euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 15 april 2016 - 15:23 ]


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Do you believe a life can change, take me over


    Slightly drunk.

    Hersens, stop eens met feesten en ga slapen. -_-'


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Als je denkt dat je alle comics hebt gezien, dan ken je Foreskin Man nog niet. Wat de actuele neuk.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik moet slapen maar ik wil niet slapen ugh wat een dilemma


    Slightly drunk.

    Heda schreef:
    I feel like know I'm shit.

    what have i done


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eindelijk mn bed *-*

    Morgen mn mentor weer opzoeken. Die vriend van mn ma wilt toch ook een gesprek. Nou, dat gaat wat worden. Ik heb al medelijden met mn mentor. Die arme man heeft vast ook wel betere dingen te doen dan 3 gesprekken hebben in 1 week tijd vanwege "relatieproblemen e.d."


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik moet echt serieus nu toch best wel eens mijn Duits voorbereiden, maar ik heb echt serieus zo geen zin om mijn Duits voor te bereiden ooit


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik miste je gisteravond al als een gek... Hoe moet ik een week zonder je overleven?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Van dagen dat ik hoopte hem tegen te komen in de trein is gewoon een realiteit geworden. We spreken nu elke ochtend af om samen te reizen fkjshsjsah <3

    Runes schreef:
    Hersens, stop eens met feesten en ga slapen. -_-'

    haha this was just so cute to read, sorry c:
    I hope you slept well though.

    'Ik miste je al' Uhm ja kut, waarom moest je dat nou weer zeggen?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik heb echt in tijden niet zó slecht geslapen +.+ wordt nog wat met rijles...


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik hahahahaaaaaaat regen.


    Slightly drunk.

    Ha! Toch een berichtje. Leuk! :3

    En zal ik vandaav dat nieuwe jurkje aantrekken of toch maar een broek? Hmm...


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •