• Hier kun je al je frustaties euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 15 april 2016 - 15:23 ]


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Stop niet het woord "Assassin's Creed" in je verhaal. Wederom is bewezen dat ik direct afgeleid ben x)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Iroquois schreef:
    Stop niet het woord "Assassin's Creed" in je verhaal. Wederom is bewezen dat ik direct afgeleid ben x)

    SAME

    Na 24 uur niet met me om gegaan te zijn doe je nog steeds zo? Oké.
    Het zou jammer zijn als ik een (kan ik zeggen) goede (?) vriendin verlies door zo iets stoms.

    [ bericht aangepast op 15 april 2016 - 10:32 ]

    Ik wil meedoen met SOTY maar inspiratieloosheid ugh.


    Slightly drunk.

    Blades schreef:
    (...)
    SAME


    Yush, ik ben niet de enige idioot :Y)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    ik denk dat ik het vertrouwenspersoon voor leraren geworden ben. Ik weet echt alle prive problemen van leraren. Zie ik er zo betrouwbaar uit?:')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Laat ook maar. Je gaat ineens met iedereen uit de klas om die je niet mocht.

    Het is tijd om je los te laten. Ik wil ook niet omgaan met mensen die alleen hun eigen hachje willen redden en daarvoor een ander laat stikken.

    [ bericht aangepast op 15 april 2016 - 10:52 ]

    Sleeping With Sirens en Tyler Joseph maken me echt weer blij vandaag

    I feel so uncomfortable and I want to cry...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik en samenvatten? Hahahaha grapjas. Zie hoe chaotisch mijn pijlen en schema's eruitzien. Kutzooi. Bestaan er geen A3 schriften of zo?

    [ bericht aangepast op 15 april 2016 - 11:07 ]


    Slightly drunk.

    I just want to crawl in bed and do nothing anymore.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Voor het eerst sinds tijden dat ik wel wil schrijven en er ook daadwerkelijk tijd voor heb, maar ik gewoon geen inspiratie heb. Of zou het soms komen doordat ik moe ben? Muh..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Holy shit. Net kwam er zo'n man van de watergroep de waterstand opnemen en hoe is dit het engste wat ik sinds lang heb meegemaakt?!?! Social anxiety much? :O


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Go fuck yourself.

    meh


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.