• Hier kun je al je frustaties euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 15 april 2016 - 15:23 ]


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Ohja, even vergeten. Het is examenstunt en de helft v/d examenleerlingen kent me.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Gibbs schreef:
    Ha! Toch een berichtje. Leuk! :3

    En zal ik vandaav dat nieuwe jurkje aantrekken of toch maar een broek? Hmm...

    Het regent echt alsof het een jaar niet heeft geregend dus ik zou een jurkje niet zo op z'n plaats vinden ;3


    Slightly drunk.

    Peccata schreef:
    (...)
    Het regent echt alsof het een jaar niet heeft geregend dus ik zou een jurkje niet zo op z'n plaats vinden ;3

    Wat nou regen? In het noorden schijnt de zon tussen de dunne wolkjes door (:


    // Ik laat jou de eerste stap zetten om het weer goed te maken. Mocht je dat willen. Je bent anders een trouwe vriendin kwijt.

    Wat nou regen? In het noorden schijnt de zon tussen de dunne wolkjes door (:

    Bij dezen haat ik het noorden.


    Slightly drunk.

    Gatomon schreef:
    (...)
    Wat nou regen? In het noorden schijnt de zon tussen de dunne wolkjes door (:


    // Ik laat jou de eerste stap zetten om het weer goed te maken. Mocht je dat willen. Je bent anders een trouwe vriendin kwijt.


    Huh? Nee hoor hier regent het gewoon (ook NH), vlakbij A.dam. :')
    Jij woont in een magisch stukje of zo hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hier regent het ook (nog) niet. (A)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gisteren prachtig weer en vandaag weer regen om van te huilen...


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Fuck it dat het lente is, ik doe gewoon mijn oversized zwarte trui aan, het regent hier ook :') En niemand moet het wagen om te zeggen dat ik weer een emo-bui heb, want ik draag gewoon een blauwe broek HOOR (cat)

    [ bericht aangepast op 15 april 2016 - 9:40 ]

    Als het zo'n takkeweer blijft kan ik zondag niet naar de Amstel Gold Race UGH HUILEN


    Slightly drunk.

    Peccata schreef:
    (...)
    Bij dezen haat ik het noorden.

    Groningen is love. Groningen is life. Nee, grapje. Het is kut hier.

    Oke, nu regent het hier ook.

    // bus is weer lekker laat en zo..

    [ bericht aangepast op 15 april 2016 - 10:06 ]

    Regen. (no_chears)


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Het blijft interessant om mijn vrienden over mij te horen praten als ze denken dat ik het niet kan horen. Weet ik ook weer direct wat ik ben.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Gaat leuk worden vandaag. 3 uur werken, nadat ik gisteren al meer dan 5 uur heb gewerkt en dan door naar mijn ouders. Om daar te blijven "slapen" en me voor te bereiden op een veel te drukke dag. Ik maak me zorgen of ik dat wel aan ga kunnen.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik verveel me zo he... Niet grappig gewoon.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik kan dit echt niet meer volhouden.. kan iemand me 25k euro doneren zodat ik mijn studieschuld kan betalen en stoppen met school?