• De titel zegt het al, kies een van je actieve verhalen uit en beschrijf deze in een zin! (mocht dit bij forumspellen moeten, dan moet het even verplaatst worden). Zet er tussen haakjes achter welk verhaal het is.

    Beste vriend is verliefd op zijn beste vriend, maar hij is verliefd op een meisje. (Friendzoned)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    2 Bandleden van BTS worden verliefd op elkaar in een land waar Homoseksualiteit nogal een taboe is, en het waarschijnlijk onmogelijk is
    om ooit een fatsoenlijke relatie te kunnen beginnen.

    (Danger)


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Ik ga dit topic bumpen in verband met al die topics over meer lezen op Q^^

    Een klas gaat op schoolkamp -Het is een nacht! [luisterboek]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Een bewaker raakt bevriend met een van de gevangenen en helpt hem en zijn vrienden te ontsnappen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Wanneer zijn vader wordt afgezweefd en zijn moeder sterft, is hij vastberaden de bewakers terug te pakken voor de dood van zijn ouders, maar werkt zichzelf hierdoor flink in de nesten. ( You killed your father - John Murphy )

    [ bericht aangepast op 3 aug 2016 - 16:16 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    De wereld wordt getroffen door de ene na de andere mysterieuze moord en die moorden hebben allemaal wat met elkaar te maken: de dader is geen gewone moordenaar die je berooft van het leven, nee de stichter van de ellende is een jongeman die zielen steelt uit lichamen. (Zielensteler)

    [ bericht aangepast op 3 aug 2016 - 16:28 ]


    i wanna die with you once or twice.

    Mijn vader blijkt Voldemort te zijn, dus ik verander in een gevaarlijke heks, en ik heb een geheime relatie met Severus Snape. (Black Rose)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Harry heeft een fascinatie voor een avontuurlijk meisje in het park en ze laat hem de wereld op een totaal andere manier beleven. (Puntkomma | Harry Styles )

    Ps.: ik ga dit topic stiekem ook wel gebruiken om nieuwe verhalen te zoeken om te lezen (:

    [ bericht aangepast op 3 aug 2016 - 17:04 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Een meisje dat haar hele leven al zelfverzekerd is van haar zaak, leert door het handelen van een jongen anders denken en daarbij loopt ze het grote risico haar leven te verliezen in het spel van het Capitool. (Fearful Silence)

    Woah, dit is echt moeilijker dan verwacht :'D

    [Edit]: Maar wel heel goed als je weer even wil begrijpen waar je verhaal heen gaat *O*

    [ bericht aangepast op 3 aug 2016 - 17:03 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Jily, Jily, Jily, Jily, Pradfoot, Jily, Jily en nog meer Jily :Y) sorry, kon het niet laten

    James Potter heeft dé perfecte zomervakantie nu hij, zelfs nu hij niet op Hogwarts is, grappen kan uithalen samen met zijn aller beste vriend en nieuwe broer Sirius Black, maar dan krijgen de laatste weken plots een hele andere wending. (Mischief never Managed)


    Happy Birthday my Potter!

    De overgrote meerderheid van de wereldbevolking wordt gek - Razernij (niet op Q, maar ik had al meegedaan met Verblind door liefde en dat is mijn enige verhaal op Q, en ik wilde zo graag nog eens meedoen, haha)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Neem een kijkje in het dagelijkse leven van dit meisje genaamd Nancy (Nancy (14+ aangeraden)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Een meisje dat vampiers haat en zelf de sterkste vampier van de eeuw wordt na haar verandering, maar ze wil geen vampier worden. - De Uitverkorene

    [ bericht aangepast op 3 aug 2016 - 22:06 ]

    Een meisje probeert het leven van haar al dode broer te redden (De wilde jacht)

    Ja, serieus

    [ bericht aangepast op 3 aug 2016 - 22:44 ]


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Een drinkende cynicus in een huis vol studenten is eigenlijk tegen het idee van soulmates. ~ Turning Tide


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn