• en Pim maakt daar volop gebruik van. Meneer lag lekker te pitten op de tafel buiten. Uiteraard kon ik het niet laten om er wat foto's van te maken. Hij werd na enkele foto's echter wakker en helaas waren de foto's waarop hij sliep, bewogen en overbelicht. Deze foto's zijn echter ook wel leuk, dacht ik zo.


    26 - 02 - '16

    De tweede en derde foto zijn zo vreselijk schattig ^^

    Awh wat lief <3


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Leuke foto's! En het was inderdaad heerlijk weer!


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik ben echt jaloers! Zowel op dat Pim dat gewoon allemaal kan en mag, als op Pim zelf. Ik wil ook zo'n poes. D:


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Pim is de afgelopen dagen niet veel buiten geweest, want het weer was gister wat minder. Zonet lag hij op tafel te rollen en te spelen. Olaf wilde hem even besnuffelen en toen gaf hij me toch een mep D:


    26 - 02 - '16

    Ik beschouw Pim echt als onze Q-kat :'D wat lief <3


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Mooie foto's weer!


    16 - 09 - '17

    @Frodo, dankjewel ;3
    Dat beschouw ik wel echt als een compliment, echt leuk. Het blijft ook leuk om foto's van Pim te delen hier, want er komen vaak leuke reacties op C:

    @Bagans, thanks C: Pim deed ook uiteraard goed zijn best C:


    26 - 02 - '16

    Ik zag pas later dat dit topic een aantal dagen oud is, en was even intens jaloers op het feit dat het bij jou lekker weer is. :')
    Je kat is zo lief, het deed me echt goed om foto's van hem te zien toen mijn kat net overleden was.
    Gelukkig heb ik nu weer een kat die ook enorm van foto's houdt, haha, dus de wedstrijd voor de titel van Q-kat kan beginnen. (Grapje, Pim mag natuurlijk die titel houden. Hij heeft hem eerlijk verkregen.)


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted