• Hier kun je al je frustaties euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 25 april 2016 - 20:05 ]


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Het is weer eens zo'n dag waarop ik iets wil doen maar ik ook voortdurend afgeleid raak en niets echt interessant lijkt en alles wat ik wel doe er zeer subpar uit komt en ik heb het eigenlijk wel gehad met dat soort dagen. Het is wel weer mooi geweest, hartelijk bedankt.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Het is weer eens zo'n dag waarop ik iets wil doen maar ik ook voortdurend afgeleid raak en niets echt interessant lijkt en alles wat ik wel doe er zeer subpar uit komt en ik heb het eigenlijk wel gehad met dat soort dagen. Het is wel weer mooi geweest, hartelijk bedankt.

    T h i s


    Pretty is just a pretty word.

    Note to self: niet ingaan op geflirt van aangeschoten mensen wanneer dan ook


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Burgies zijn de meest geniale mensen ever. :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Charbonneau schreef:
    (...)
    T h i s


    Ah, sterkte. Dit bootje waar we in zitten is zeer frustrerend. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wiarda schreef:
    Note to self: niet ingaan op geflirt van aangeschoten mensen wanneer dan ook


    I totally second this


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Square schreef:
    (...)

    Ah, sterkte. Dit bootje waar we in zitten is zeer frustrerend. (no_chears)


    Pretty is just a pretty word.

    Waarom zit echt àlles tegen? :W


    What would Emma do?

    Waar de fuck blijft mijn pakje? Ik wil em echt vandaag hebben.. als dat niet zo is hoop ik echt dat hij in een blanco doos aankomt.

    [ bericht aangepast op 26 april 2016 - 18:40 ]

    Zoveel dank aan mijn papa dat hij mij weg wilt brengen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nanana, het forum is weer eens dood, nanana.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Froyo schreef:
    Nanana, het forum is weer eens dood, nanana.


    ikr


    Heaven is a place that we all have

    Uhluhluhl. (no_chears)


    Happy Birthday my Potter!

    Laat het weer morgen een beetje meevallen
    Please please pleaaaassseee


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Capybara schreef:
    (...)

    I totally second this

    De afgelopen dagen heb ik jou in mijn hoofd echt gefistbumpt bij iedere alcoholpost. :W


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.