• Hier kun je al je frustaties euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 25 april 2016 - 20:05 ]


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Uuuuh wat?


    Je bent een ster.

    Serieus? Uitlokken en zo.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oké I give up. Er komt echt niks meer uit mij. Ik ga wel series kijken. Maar het blijft uhhhhg


    Happy Birthday my Potter!

    Even serieus, mijn vriendin kan zo goed zingen en piano, ukelele en gitaar spelen, holy shit. Haar lyrics zijn heel mooi en ze heeft zo'n rauw tintje aan haar stem, gewoon perfect. En ik ben de eerste voor wie ze bereid is om haar lyrics op te schrijven en haar zang op te nemen en ik ben zo trots dat ik haar vriendin ben c:

    Zoveel tegenzin om aan deze stukken te beginnen, maar tegelijkertijd zoveel zin erin. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wiarda schreef:
    (...)
    De afgelopen dagen heb ik jou in mijn hoofd echt gefistbumpt bij iedere alcoholpost. :W


    Me sorry :{ Ik zal het niet meer doen D:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Wat heb jij een lange nek. Zo kan ik toch nooit de juiste verhouding tekenen?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    *insert mama appelsap-stem* "Crèmeeeee... Bruleeeeeee"


    26 - 02 - '16

    Ik heb helemaal geen zin om dadelijk anderhalf uur lang afgezeken te worden.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik kan niet kiezen wat voor pyjama Steve Rogers moet dragen. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik kan niet kiezen wat voor pyjama Steve Rogers moet dragen. (cat)

    Geen (cat)

    één van de twee mensen van wie ik hou heeft me al gedeblokkeerd hihihi


    i put the fun in funeral

    Square schreef:
    Ik kan niet kiezen wat voor pyjama Steve Rogers moet dragen. (cat)


    Een super zachte vol met vallende sterretjes. Paars denk... en de sterren geel natuurlijk...


    Happy Birthday my Potter!

    D.u.u.r.t. l.a.n.g.

    Angewomon schreef:
    D.u.u.r.t. l.a.n.g.


    Yap. Ik moet een halfuur wachten, dan pas weet ik of mijn crème brulee goed is. Zo spannend D:


    26 - 02 - '16