• Hier kun je al je frustaties euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 25 april 2016 - 20:05 ]


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Wow ik word spontaan misselijk


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Mijn haar is op magische wijze roder geworden dus ik lijk bijna een ginger. Jammer, want dan voel ik mij ook aangesproken wanneer vrienden naar Sven roepen dat hij rood is. (cat)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    When for the love of god are you going to ask me ugh


    kindness is never a burden.

    Of course. It'll be no surprise.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mensen die keihard smakken en eten in de trein... please. Ga lopend de volgende keer. :'D

    God, my Tumblr page has become such a dark place and I regret nothing *Walks into the shadows with an evil laugh*


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Nog twee uur vervelen. xd


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Krolock schreef:
    Mensen die keihard smakken en eten in de trein... please. Ga lopend de volgende keer. :'D


    Ik snap helemaal wat je bedoelt! Ik kan echt niet tegen eet-geluiden :/


    26 - 02 - '16

    Anime series die episodes van maar 5 minuten hebben. Met intro en outro inbegrepen, wat de aflevering zelf 4 minuten maakt. Natuurlijk eindigt elke episode met een spannend iets en gaan ze er in de volgende niet op verder.

    Asshole.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb het echt verknald. Echt. Verknald.


    Slightly drunk.

    Tick, tock.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hah. c:


    What would Emma do?

    Vraag ik een nieuw wachtwoord aan, krijg ik deze: PP0EPi5rH9Ua. Ontzettend grappig. En verzin maar eens een nieuw wachtwoord van 16 tekens, hoofdletters, leestekens en cijfers inbegrepen.

    // 'kapucijners en sla zijn voor ons' zegt mijn oma tegen mijn opa. En mijn opa pakt dood leuk de aardappels, zodat ik geen eten heb. Leuk. Dan maar brood eten.

    [ bericht aangepast op 25 april 2016 - 18:10 ]

    Verschrikkelijk vervelende homofoob dat je bent. Homofobie zou echt verboden moeten worden. Net als discriminatie. En dan heb je nog de dubbele standaard, twee mannen is vies en twee vrouwen samen is geil.

    [ bericht aangepast op 25 april 2016 - 18:23 ]