• Hier kun je al je frustaties euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 25 april 2016 - 20:05 ]


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    DeadpooI schreef:
    (...)

    WHO DARES?


    Idk ik ken hem niet, een vieze oude man :'D ik fietste zo snel mogelijk weg xd


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Drop mij even op de Mount Everest, want ik heb echt de neiging om te gillen tot mijn stembanden weg zijn, maar ik wil niet dat iemand het hoort. Want ik stel me aan.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Verdomme, dit is wel weer een echte eye-opener. Wordt er namelijk weer helemaal naar van als ik er aan denk en alsjeblieft laat wat van je horen, we maken ons zorgen over je..


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Capybara schreef:
    (...)

    Idk ik ken hem niet, een vieze oude man :'D ik fietste zo snel mogelijk weg xd


    Juk. Mechelen is toch zo gezellig...


    What would Emma do?

    Ik wil mijn haar zo graag verven, maar ik ben zo bang dat het er idioot uit gaat zien met mijn zwarte wenkbrauwen. Het steekt me daarom ook echt ontzettend dat vriendinnen van mij wel altijd leuk hun haren blauw/groen/paars/roze/welke kleur dan ook kunnen verven. Ik wil iemand anders zijn ugh.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Uughh >.<

    [ bericht aangepast op 25 april 2016 - 20:33 ]


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Bluh.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    (no_chears)


    What would Emma do?

    DeadpooI schreef:
    (...)

    Juk. Mechelen is toch zo gezellig...


    Het was aan de Oude-Liersebaan, dan weet je wel welke wijk ik bedoel :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    mijn vriendje is so cute heeee

    en hij is fucking knap

    Waarom stuur jíj me een berichtje?

    We weten allebei waar dit naartoe leidt. (no_chears)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Capybara schreef:
    (...)

    Het was aan de Oude-Liersebaan, dan weet je wel welke wijk ik bedoel :'D


    Uiteraard. Googlemaps Ik weet welke buurt je bedoelt in ieder geval. Ugh.


    What would Emma do?

    DAMN YOU.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    vandaag geïntimideerd door een leraar, uitgemaakt voor slet en dan nog eens onrechtstreek alcoholverslaafde genoemd
    ey today!


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys