• Hai, JoSnape en ik zijn op zoek naar een Hufflepuff die het leuk zou vinden om samen met ons en Hermelien_HP een soort krant te schijven over alle afdelingen van Hogwarts, Jo doet Slytherin Mare doet Ravenclaw, ik doe Gryffindor en dan zoeken we dus nog iemand die graag Hufflepuff zou willen doen.
    Als dit je leuk lijkt moet je mij even mailen c:
    Link naar The Slyffirapuf:

    http://www.quizlet.nl/stories/156308/the-slyffirapuf/

    [ bericht aangepast op 30 april 2016 - 18:41 ]


    Michael Jackson <3

    Leuk idee, maar ik ben Ravenclaw. (:
    Succes met jullie zoektocht nog!


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    Leuk idee, maar ik ben Ravenclaw. (:
    Succes met jullie zoektocht nog!


    Dankje c:


    Michael Jackson <3

    Ik ben team Griffindor! Hahah leuke idee btw. Succes met zoeken (:

    Het lijkt mij wel leuk! Ik ben Hufflepuff, maar ik weet niet hoeveel tijd ik zal hebben...


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Leuk idee, ik ben een Ravenclaw dus kan jullie niet helpen


    I was an angel living in the garden of evil

    Lijkt me heel leuk! Ik lijk wel Griffindor, maar stiekem ben ik Hufflepuf...
    Mijn echte naam is Jens.

    [ bericht aangepast op 27 april 2016 - 14:45 ]

    Harry_Potter007 schreef:
    Lijkt me heel leuk! Ik lijk wel Griffindor, maar stiekem ben ik Hufflepuf...
    Mijn echte naam is Jens.


    Als je graag wilt helpen met het schrijven mag dat hoor! (als je Hufflepuff bent ;) ) Stuur dan maar gwn een berichtje!


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Oneira schreef:
    Het lijkt mij wel leuk! Ik ben Hufflepuff, maar ik weet niet hoeveel tijd ik zal hebben...


    Als je Sowieso elke week even tijd hebt om iets te schrijven, je kunt ook altijd alvast vooruit werken ;).


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Sorry, Slytherin hier. Wel een leuk idee c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben Hufflepuff. Maar wat zou ik dan ongeveer moeten schrijven? (Mobiel link werkt nie)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Histoire schreef:
    Leuk idee, maar ik ben Ravenclaw. (:
    Succes met jullie zoektocht nog!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ikkieeee!

    Stiekem ben ik Ravenclaw, maar hé :d

    [ bericht aangepast op 27 april 2016 - 22:51 ]


    You are my piece of paradise.

    JoSnape schreef:
    (...)

    Als je graag wilt helpen met het schrijven mag dat hoor! (als je Hufflepuff bent ;) ) Stuur dan maar gwn een berichtje!


    Naar wie??? :S :S

    Ik ben Griffindor, dus kan niet helpen, maar wel een heel leuk idee!


    obsessive rage

    Ik kan het toch niet laten even te zeggen dat het Gryffindor is (of Griffoendor in het NL), voordat heel Q het straks overneemt, please forgive me. Ik hoop wel van harte dat dit gaat helpen een geschikte Hufflepuff te vinden c:


    Happy Birthday my Potter!