• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Damn, zoveel hoofdpijn.


    -

    Boos. Boos. Boos. Boos. Boos


    "Ignite, my love. Ignite."

    Altijd leuk als je je moeder moet helpen met technologie c':


    — Inner peace, it's hard to find. —

    We leven in 2016, niet meer in 1930 waar je zo snel mogelijk moest laten weten dat je zwanger was. Het is mijn zusje haar leven. Als zij iets niet wil gebeurt dat niet. Slechte schoonouders heeft ze en dat zal ik ze laten weten ook.

    Froyo schreef:
    Boos. Boos. Boos. Boos. Boos

    [ bericht aangepast op 28 april 2016 - 18:37 ]

    Ik geloof dat ik je laatst nog uitgelegd heb wat het betekent. Blijkbaar zijn mijn woorden lucht voor je?


    Happy Birthday my Potter!

    Ik was niet klaar. Ik was zo niet klaar.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Die verdomde scriptie gaat zichzelf niet schrijven :')


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik ga me echt steeds meer zorgen om mijn gezondheid maken. Naja, ik ga er morgen wel met mijn moeder over praten. Misschien dat die de zorgen weg kan nemen..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Misschien moet ik maar eens pagina 50 gaan maken van m'n comic. Te druk druk druk

    NEE SHANIA, NIET ZIEK WORDEN GVD. JE GAAT MORGEN NAAR EEN FILM WAAR JE AL ZO LANG OP WACHT, NIET ZIEK WORDEN NU!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    GEZIEN

    nu maar hopen dat mijn broertje het ook werkelijk hoorde toen ik zei dat ik naar huis ging toen hij wegliep naar de toiletten want anders komt hij straks behoorlijk pissig thuis denk ik whoops


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Dit is echt al de tiende keer of zo dat er een bericht van mij op de radio komt :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wiarda schreef:
    GEZIEN

    nu maar hopen dat mijn broertje het ook werkelijk hoorde toen ik zei dat ik naar huis ging toen hij wegliep naar de toiletten want anders komt hij straks behoorlijk pissig thuis denk ik whoops


    JA


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    JA

    IK HEB GEWHATSAPPT


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Stinkende vieze opschepperige man naast mij.


    Slightly drunk.