• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    De tijd gaat echt veel te snel. Ik moet eigenlijk al over zes minuten in bed liggen, maar ik ben er nog niet klaar voor D:


    Happy Birthday my Potter!

    Duurt fucking lang. Straks krijg ik mijn pakket morgen ook niet. Wedden dat een corrupte postmedewerker het gejat heeft? Het zou fucking dinsdag bezorgd worden. En het is nu donderdag geweest. Koningsdag is geen excuus,dat is geweest en het is écht niet ineens mega druk bij het postkantoor. Want sinds zaterdag is er geen enkel busje voor pakketten door de straat gereden.
    Of mijn oma heeft het weggegooid omdat ze het geopend heeft en zich doodschrok met wat er in zat. Maar dan had ze dat vast wel tegen me gezegd? Hoe ik het durf om zo iets te kopen en ik een goddeloos kind ben.

    [ bericht aangepast op 28 april 2016 - 21:50 ]

    En dat is de reden dat ik niet goed ben in lange verhalen schrijven en ze ook werkelijk afmaken want na een tijdje ga je een soort referenties in het echte leven maken naar je eigen verhaal en begrijpt niemand ze en voel je je mentale gesteldheid langzaam aftakelen door een poloshirt en the Great Gatsby someone help me


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    i just want to sleep and not join anymore.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered



    Dit is zo mooi <3

    [ bericht aangepast op 28 april 2016 - 22:19 ]

    "Ik ga mijn hele leven niet stilzetten voor jou."

    Verwacht ik dat dan?! Thanks voor je begrip, asshole.


    26 - 02 - '16

    Altijd fijn wanneer je laptop niet wil verbinden met het thuisnetwerk :/


    because i knew you, i have been changed for good

    Al die mollen maar lachen met zieke mensen...(wedding)

    Nee de smiley is niet fout. Ik wou hem eens gebruiken.


    What would Emma do?

    Is er iemand die zich verveelt en naar suf en dramatisch pubergezeik wilt luisteren en misschien een soort van zachtjes op een afstandje wilt aaien of juist zachtjes een klap voor mijn domme hoofd wilt geven wat je dan ook wenst


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Is er iemand die zich verveelt en naar suf en dramatisch pubergezeik wilt luisteren en misschien een soort van zachtjes op een afstandje wilt aaien of juist zachtjes een klap voor mijn domme hoofd wilt geven wat je dan ook wenst


    Ik wil je wel een lepeleitje sturen ter morele steun als dat helpt? Klagen mag namelijk wel bij mij, maar ik ga zo slapen want ja, straks is mijn slaapritme helemaal verpest door mijn superinteressante leven.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik wilde eens echt vroeg gaan slapen. Zie mij hier nu zitten. Ik heb zeker nog een uur nodig om de afwas te doen, alles op te ruimen en mijn valies in te pakken. ;c


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    ik heb al 2 dagen achter elkaar bijna dezelfde droom, maar met lichte verschillen... thats kinda weird, right?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Is 35.7 laag voor een temperatuur? Daartraks had ik nog iets minder dan 38 x) No wonder I'm acting strange...


    What would Emma do?

    DeadpooI schreef:
    Is 35.7 laag voor een temperatuur? Daartraks had ik nog iets minder dan 38 x) No wonder I'm acting strange...


    Rond de 36/37 is wel goed geloof ik. Zelf heb ik altijd een temperatuur tussen de 37 en de 37.8


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    EichenHouse schreef:
    (...)

    Rond de 36/37 is wel goed geloof ik. Zelf heb ik altijd een temperatuur tussen de 37 en de 37.8


    Ik heb normaal altijd rond de 36.5 maar ik schommel al de hele dag echt serieus...


    What would Emma do?