• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Natuurlijk, m'n moeder is thuis en meteen is het hele humeur hier onder de 0 gezakt. Had toch lekker langer weggebleven, chagrijn!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nog meer "Wolfstar bewijs". I'm crying.


    Happy Birthday my Potter!

    Iedereen om mij heen heeft ineens een relatie en ik heb niet eens zin om blij voor ze te zijn ;')
    I'm just like; Fuck you bitch. Die.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2016 - 12:19 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Why do I feel so anxious +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Waarom is het zo rustig op Q :c Ik verveel me dood en heb de inspiratie niet om verder te schrijven :c

    //En er is zowat geen eten, bwuh

    [ bericht aangepast op 3 mei 2016 - 12:20 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Je gaat echt geen boek uit kunnen brengen als je de Nederlandse taal niet goed kan en je je hoofdstukken op deze manier willkekeurig blijft knippen. Daarbij hebben al je verhalen hetzelfde thema en ben je alles behalve origineel. Je mag blij zijn dat je al 17 abo's hebt die lezen.

    Genoeg gezeken over mezelf.

    Lemme make a mugcake because done with all the shit


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Obi_Wan_Kenobi schreef:
    Ik droomde dat ik getrouwd was met Anakin Skywalker en het was niet slecht.


    ... ren, Marleen, ren. D: Getrouwd zijn met Anakin is historisch gezien niet zo'n veilige hobby.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik vind het nog steeds genaaid dat ik degene was die naar de sportschool wou, maar omdat de anderen niet konden op de dagen dat ik wel kan, ben ik degene die thuis mag zitten. Great. Fenks.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik ben echt anti-sociaal geworden sinds ik afstand heb gedaan van mijn "vrienden"groep. Zelfs nu een buitenstaander mij uitnodigt voor een verjaardag, heb ik gewoon geen zin om daar heen te gaan. Ik zit liever alleen... thuis... :'D Wauw

    Ik kom even blij mededelen dat dit mijn 5000ste post is :Y)

    +55 badges. Is Q trying to tell me something?

    [ bericht aangepast op 3 mei 2016 - 13:03 ]

    Trees schreef:
    Ik kom even blij mededelen dat dit mijn 5000ste post is :Y)

    Kut verkoudheid...


    "It means no worries, for the rest of your days"

    lol klasfoto :']


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Zusjes die ovenschalen slopen -.-"


    Slightly drunk.