• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Er zijn geen worstenbroodjes! :8


    What would Emma do?

    Ik zou iets nuttigs moeten doen met deze vrije dag, maar ik wil gewoon schrijven en lezen en Leverage kijken. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Tjaaaa soms is een heerlijke middag niks doen ook lekker...
    Nu mijn lekkere bapao broodje wegpeuzelen!!!
    Zo maar eens zien hoeveel woorden ik vandaag op papier krijg..
    Gister zat ik bijna op 4000 woorden!!


    “It is not despair, for despair is only for those who see the end beyond all doubt. We do not.”

    F*ck ik heb nu natuurlijk ook geen agenda meer. Oh help..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    I'm waking up, to ash and dust. I wipe my brow and I sweat my rust. I'm breathing in the chemicals. I'm breaking in, shaping up, checkiing out on the prison bus. This is it the apocalyps.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2016 - 13:41 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Geldverdientijd, schietgebedje dat alles goed gaat oh god waarom vertrouwen moeders me ook al weer met hun kroost


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Nog 7 dagen, nog 7 dagen en ik heb mijn treasure.

    UNCHARTED 4

    Van die bh's waar die beugel eruit steekt zeg maar.
    !()$#*)$_#@*$


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Hmm, blijkbaar was het niet zo slim om een powerpoint van 500 slides te downloaden op een tablet :')


    Stenenlikker

    Wauw, hij is echt best knap. En we hebben dezelfde muzieksmaak c:
    Ik wil hem om zijn nummer vragen maar ik durf niiieet. Wel sneaky een foto gemaakt maar nu durf ik niks meer halp ABORT MISSION ABORT MISSION

    Ik moet zo veel doen.. Ugh.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik heb echt ontzettend veel behoefte om Mario te spelen op de WII en even al mijn taken te laten voor wat het is.


    Happy Birthday my Potter!

    De niet-naasr-ons-maar-iets-verder-buren hebben een dochter gekregen genaamd Femke. Hoe zouden ze aan die naam zijn gekomen..? :Y)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Though I have the loneliest heartbeat
    Longing for home
    A place that will want me


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Jafar schreef:
    Ik heb echt ontzettend veel behoefte om Mario te spelen op de WII en even al mijn taken te laten voor wat het is.

    Ik wil meespelen ;c


    Pretty is just a pretty word.