• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    JamesPotter schreef:
    Twijfels... Ik heb mijn natuurkunde toets meegekregen omdat ik een paniek aanval kreeg tijdens de toets en dan mocht ik hem in de vakantie maken. Dat was een gunst, maar nu heeft hij al een drie ingevuld op mijn cijferlijst. Hoger dan een drie ga ik nooit halen voor die toets, maar ik twijfel dus of ik hem moet maken en gewoon moet inleveren of het laten voor wat het is. Ik wil hem ook niet teleurstellen...


    Ik had vlak voor de vakantie een geschiedenis toets. Ik had niet geleerd en was mijn focus compleet kwijt, omdat ik thuis met mezelf en mijn ouders overhoop lag/lig. Ik zei na de toets nog dat dit mijn eerste onvoldoende zou worden voor geschiedenis dit jaar. Ik had een 7.1. Zeg nooit nooit. Misschien valt het allemaal nog mee. Het lijkt me in ieder geval de moeite waard c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ugh. LotR/Hobbit muziek is zo cry-worthy.

    Starkbucks schreef:
    (...)

    Ik had vlak voor de vakantie een geschiedenis toets. Ik had niet geleerd en was mijn focus compleet kwijt, omdat ik thuis met mezelf en mijn ouders overhoop lag/lig. Ik zei na de toets nog dat dit mijn eerste onvoldoende zou worden voor geschiedenis dit jaar. Ik had een 7.1. Zeg nooit nooit. Misschien valt het allemaal nog mee. Het lijkt me in ieder geval de moeite waard c:


    Hij had nagekeken wat ik tot nu toe had. Het was een 1,2... Denk niet dat ik het kan


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Hij had nagekeken wat ik tot nu toe had. Het was een 1,2... Denk niet dat ik het kan


    Je kunt het altijd proberen, toch? Wat kan het voor kwaad?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Starkbucks schreef:
    (...)

    Je kunt het altijd proberen, toch? Wat kan het voor kwaad?


    Een lager cijfer dan een 3 :/ dan heb ik een nog lager cijfer


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Een lager cijfer dan een 3 :/ dan heb ik een nog lager cijfer


    Ah, okay dan snap ik hem. Ik dacht dat je nu niet lager dan een 3 kon halen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Hiver schreef:
    (...)

    Okay, wait. Je bent een 20 jarige vrouw, ga die verslaafde asshole zeggen hoe het zit, loop weg maar geef hem eerst een klets, of als dat te veel is een beschuldigende blik. Kom dan naar mijn huis en we houden een filmmarathon.

    Ahaha, dat was een goed idee als ik zo iets kon doen. Maar ik kan dat echt nog niet, moet eerst nog erger gekwetst worden voor ik zo iets kan..

    Angewomon schreef:
    (...)
    Ahaha, dat was een goed idee als ik zo iets kon doen. Maar ik kan dat echt nog niet, moet eerst nog erger gekwetst worden voor ik zo iets kan..


    Goed, dan kom ik wel. Ik ben maar 1.48m ofzo maar mijn mond is daar drie kwart van.


    Heaven is a place that we all have

    Starkbucks schreef:
    (...)

    Ah, okay dan snap ik hem. Ik dacht dat je nu niet lager dan een 3 kon halen.


    Helaas wel. Ahh ik weet echt niet wat ik moet doen


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Helaas wel. Ahh ik weet echt niet wat ik moet doen


    Kun je hem niet gewoon maken en als hij er dan op school specifiek om vraagt hem inleveren? Of als je er toch nog een redelijk gevoel over hebt, natuurlijk.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    MY FAV IS SUCH A SAVAGE, I LOVE LORD RAMSAY BOLTON.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Starkbucks schreef:
    (...)

    Kun je hem niet gewoon maken en als hij er dan op school specifiek om vraagt hem inleveren? Of als je er toch nog een redelijk gevoel over hebt, natuurlijk.


    Ik heb geen les meer dit jaar(alleen toetsweek) dus ik weet niet of ik hem dit jaat nog tegenkom.

    Hij heeft me ook zo veel bijles gegeven omdat ik er niets van snapte en nu nig steeds niet. Ahh

    [ bericht aangepast op 5 mei 2016 - 21:41 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Mijn kotje is zo eenzaam zonder mijn Danni. D:


    What would Emma do?

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Ik heb geen les meer dit jaar(alleen toetsweek) dus ik weet niet of ik hem dit jaat nog tegenkom


    Oh, nouja, dan ben ik out of adivce, ben ik bang. Of naja, je kunt het altijd proberen in te vullen en er later nog eens overna te denken als je dat nog niet hebt gedaan..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    ^Ik hou van jouw username. :'D


    What would Emma do?