• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    En opeens schrijf ik 4 bladzijdes vol. HOE DAN. Bucky gives me inspiration, I see how it is.

    Ik heb een goed gevoel over mijn theorie examen. Yes!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Ik heb een goed gevoel over mijn theorie examen. Yes!


    ofcourse. You can do it! ^^


    OTOFT: Morgeeeeeennnnn.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Woooo ik deed een handstand, helemaal zelf ;D Ik ben geen hopeloos geval ;D


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik voel me echt goed! Ik heb vertrouwen in mijn examens en hoop niet meer iedere dag dat een of andere bus op me in rijd.


    No really. I'm really fine, I feel great.


    . . .
    Nevermind

    Oké, ik heb geen zin meer om beneden te zijn terwijl je aan het gamen bent. Ik ben hier fucking voor jou gekomen, niet om je te zien gamen.. Maar goed dat ik mijn laptop met verhalen meegenomen heb, nu kan ik aan mijn verhalen werken.

    fucking shit boel


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Godverdomme.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Velaris schreef:
    Godverdonut.


    Heaven is a place that we all have

    Gibbs schreef:
    (...)

    ofcourse. You can do it! ^^


    OTOFT: Morgeeeeeennnnn.


    I hope so!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik zit al 20 minuten boven en nog blijf je gamen. Zo belangrijk ben ik. Whatever. Misschien moet ik het maar uitmaken. Op deze manier wordt het toch niets.
    Mijn pogingen ons te redden helpen niet. Je online "vrienden" zijn natuurlijk veel leuker en belangrijker.

    // Geen zin meer om pandapunten weg te werken. Dat heb je alweer verpest bij me gister en vandaag weer.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2016 - 21:23 ]

    Angewomon schreef:
    Ik zit al 20 minuten boven en nog blijf je gamen. Zo belangrijk ben ik. Whatever. Misschien moet ik het maar uitmaken. Op deze manier wordt het toch niets.
    Mijn pogingen ons te redden helpen niet. Je online "vrienden" zijn natuurlijk veel leuker en belangrijker.


    Als hij meer aandacht geeft aan zijn online vrienden, mag die gast even gaan trouwen met zijn fucking console want hij is jou ECHT niet waard. Als ik jou was zou ik hem klappen.


    Heaven is a place that we all have

    Hiver schreef:
    (...)

    Als hij meer aandacht geeft aan zijn online vrienden, mag die gast even gaan trouwen met zijn fucking console want hij is jou ECHT niet waard. Als ik jou was zou ik hem klappen.

    Verbaast me dat hij er nog niet mee getrouwd is. Ik hoopte op een gezellig weekend, maar had al kunnen weten dat het zo zou gaan.

    Twijfels... Ik heb mijn natuurkunde toets meegekregen omdat ik een paniek aanval kreeg tijdens de toets en dan mocht ik hem in de vakantie maken. Dat was een gunst, maar nu heeft hij al een drie ingevuld op mijn cijferlijst. Hoger dan een drie ga ik nooit halen voor die toets, maar ik twijfel dus of ik hem moet maken en gewoon moet inleveren of het laten voor wat het is. Ik wil hem ook niet teleurstellen...


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Angewomon schreef:
    (...)
    Verbaast me dat hij er nog niet mee getrouwd is. Ik hoopte op een gezellig weekend, maar had al kunnen weten dat het zo zou gaan.


    Okay, wait. Je bent een 20 jarige vrouw, ga die verslaafde asshole zeggen hoe het zit, loop weg maar geef hem eerst een klets, of als dat te veel is een beschuldigende blik. Kom dan naar mijn huis en we houden een filmmarathon.


    Heaven is a place that we all have