• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Trees schreef:
    (...)


    Yas plz. En laat Loki dan maar blijven. :Y)

    Oops mijn rechteronderarm is een beetje boel rood. En ik had mij nog wel ingesmeerd :c


    Happy Birthday my Potter!

    I'm so tired of everything.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    putainnn


    Heaven is a place that we all have

    Oehh spannend! Vanaf morgen is mijn account een kleutertje!^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Noooooooo go awaaaaay. Ik wilde helemaal geen inspiratie voor een avengers fanfic wth inspiratie.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ben duo penotti nu lol.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Jafar schreef:
    Finally it's done pfffft. Ik had echt geen inspiratie. Q moet levendiger zijn :')


    Dit wel echt keer honderd. Het lijkt of Quizlet steeds meer doodbloedt. (no_chears)

    // Ik heb mijn maandelijkse chill-in-de-zon uurtje ook weer gehad.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Jafar schreef:
    Noooooooo go awaaaaay. Ik wilde helemaal geen inspiratie voor een avengers fanfic wth inspiratie.

    Yasss laat de marvel hype beginnen


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Jep. Mijn crush op Sebastian Stan is weer honderdduizend procent terug gekeerd. Het doet bijna pijn, I mean, LOOK AT HIM.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Yasss laat de marvel hype beginnen


    :W Eerst Snowflake afronden though. Het is overigens wel echt een heel bizar en lichtelijk gruwelijk idee... Er is echt iets mis met mijn brein geloof ik.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ga zo snel mogelijk een ananas eten.
    YUMMMMMMM


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Jafar schreef:
    Noooooooo go awaaaaay. Ik wilde helemaal geen inspiratie voor een avengers fanfic wth inspiratie.


    Gimmeh, iedere vorm van inspiratie is welkom in dit lege hoofd!

    5 dagen 5 dagen 5 dagen

    Natuurlijk is die ene vriendin belangrijker dan je eigen dochter. Het valt weer niet op, wij spreken iets af en net toevallig op dat moment moet je naar haar toegaan. Het verbaast me eigenlijk al niet meer dat je ook nu haar kiest, mama. En ja, misschien is het maar iets kleins, maar ik ben toch wel op mijn tenen getrapt.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.