• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Jonty schreef:
    (...)
    En te warm hieeer


    dat is niet zo goooooed


    Heaven is a place that we all have

    Ik heb serieus de neiging om een easy-reading vampierenverhaal te beginnen, maar ik weet zeker dat mijn concept gejat gaat worden. Dat is namelijk al een keer eerder gebeurd. Damn you, copycats. :W


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Hiver schreef:
    (...)

    dat is niet zo goooooed


    Dat zeker nieeeet. Sta in een kraaaaam


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    (...)

    Dat zeker nieeeet. Sta in een kraaaaam


    dat is gewoooooon zelfmoord heb medelijdeeen voooor jee. ik heb geen prioriteeeeeiten.


    Heaven is a place that we all have

    Vlieg. Donder op. Ga iemand anders irriteren.

    Dit Pip-Boy thema voor Tumblr is asdfgjkl geweldig! I love it!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Katatonia schreef:
    Ik heb serieus de neiging om een easy-reading vampierenverhaal te beginnen, maar ik weet zeker dat mijn concept gejat gaat worden. Dat is namelijk al een keer eerder gebeurd. Damn you, copycats. :W


    I feel your pain. Ik durf een bepaald idee ook gewoon met niemand meer te delen, omdat dingen echt bizar snel gejat worden lijkt het. Vaak niet eens expres of zo, maar het is zo vervelend.


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    (...)

    I feel your pain. Ik durf een bepaald idee ook gewoon met niemand meer te delen, omdat dingen echt bizar snel gejat worden lijkt het. Vaak niet eens expres of zo, maar het is zo vervelend.

    Dat is jammer genoeg het gevaar aan schrijfsites zoals deze. Het is inderdaad vaak niet eens expres, maar dan lezen mensen je verhaal of idee en dan gaan ze daar dingen op baseren. Lastig en inderdaad vreselijk vervelend.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Laat maar. Ik heb geen zin meer om een spel te doen. Ga jij maar lekker gamen, ik ga wel zitten niksen aan de andere kant van het huis. Je bent zo gezellig.

    // En je negeert me alweer. Leuk. Waarom kwam ik naar jou toe? Om mijn nagels te lakken waarschijnlijk. Ik had wel verwacht dat je je pc belangrijker zou vinden.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2016 - 15:56 ]

    Het is zo zonnig en warm en alles maar bruin worden hoo maar. Volgens mij reflecteer ik licht o.i.d. :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Hiver schreef:
    (...)

    dat is gewoooooon zelfmoord heb medelijdeeen voooor jee. ik heb geen prioriteeeeeiten.


    Dank jeeee. Vind ik lieeeeef


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Krolock schreef:
    Vlieg. Donder op. Ga iemand anders irriteren.


    Oké nvm. MN hoofd wordt gelukkig nog wel bruin(er)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Finally it's done pfffft. Ik had echt geen inspiratie. Q moet levendiger zijn :')


    Happy Birthday my Potter!

    Yaaaaaay, zin in morgen en volgende week donderdag! c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •