• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Trees schreef:
    Is hier toevallig een hippie aanwezig die aan boomknuffelen doet? Deze boom meld zich als vrijwilliger.


    *gives you a big hug*
    <3333333333333333



    OTOFT: hmm trek. Maar gelukkig lig ik al in bed dus ik ga me dr niet aan over geven. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Trees schreef:
    Is hier toevallig een hippie aanwezig die aan boomknuffelen doet? Deze boom meld zich als vrijwilliger.


    Ik meld me ook als boom.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Looked up seal today. Was not dissapointed.


    What would Emma do?

    Lol, iemand uit Purmerend in dictator. Leuk c:
    Purra :Y)

    [ bericht aangepast op 4 mei 2016 - 0:08 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Please, verander je verhaal niet zovaak van inhoud en titel. Ik krijg niet eens de kans om het oude helemaal te lezen en moet dan overnieuw beginnen met een heel ander verhaal..

    Ik ben mijn grip op schoolgerelateerde realiteit verloren en ook andere realiteit wel een beetje en dit is dus waarom vakantie en ik een haat-liefderelatie hebben


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik gun je zoveel meer dan dit.

    // Het vriendje van mijn zusje wil niet voor haar en het kind reizen naar ons omdat dat geld kost, maar zegt beide wel te kunnen onderhouden als ze bij hem en zijn ouders en broertje komen wonen. Yeah right, dat gaat niet door.

    Dat je ex een nymfo was en vreemd ging in de tijd dat jij 3 maanden weg was betekend niet dat ik dat ook ben.... she is past i am future and i really really love you and never ever let you go (H)

    Het verklaard wel waarom hij zo damn goed is met bh's...

    [ bericht aangepast op 4 mei 2016 - 6:44 ]


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ik verveel me heel erg :')


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Vandaag is shopdag. Deargod save me. Ookal heb ik echt wel nieuwe kleding nodig.

    Krolock schreef:
    Vandaag is shopdag. Deargod save me. Ookal heb ik echt wel nieuwe kleding nodig.


    Enjoy!^^


    OTOFT: uit bed of niet uit bed gaan. That's the question.
    Maar ik heb trek dus laat ik dr maar uit gaan lol xd


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Enjoy!^^


    OTOFT: uit bed of niet uit bed gaan. That's the question.
    Maar ik heb trek dus laat ik dr maar uit gaan lol xd

    Thanks :Y)

    Dan wordt er zo'n hype van gemaakt en begint het seizoen eindelijk, moet je betalen om te kijken. Fuck you. Plus het is niet beschikbaar in Nederland.

    Over twee uur een presentatie achtig iets en ik heb geen idee wat ik moet doen. Ik heb de tekst gelezen en gezocht wat Pecha Kucha dingen zijn, maar hoe de fuck moet ik dit doen? I'm so fucked. Waarom moet ik als eerst en hoor ik dat amper twee dagen van tevoren? Echt FML. Dit wordt een 1.


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    Over twee uur een presentatie achtig iets en ik heb geen idee wat ik moet doen. Ik heb de tekst gelezen en gezocht wat Pecha Kucha dingen zijn, maar hoe de fuck moet ik dit doen? I'm so fucked. Waarom moet ik als eerst en hoor ik dat amper twee dagen van tevoren? Echt FML. Dit wordt een 1.


    Ik heb vorig jaar een Pecha Kucha moeten doen, dus misschien kan ik je ergens mee helpen?


    -