• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Rigel schreef:
    (...)

    Ik heb vorig jaar een Pecha Kucha moeten doen, dus misschien kan ik je ergens mee helpen?


    Mag je er ook een korte quote opzetten?


    Happy Birthday my Potter!

    Waarom is er geen nieuw topic van 'Mijn zoete liefde 4'? Ik kan het nergens vinden.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2016 - 11:14 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik had een droom dat ik paratroeper werd. Yeah not going to happen. Alleen al die rugzak met parachute at me op omdat ie veel te groot was.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    En dan te bedenken dat dit pas 2 verstandskiezen waren. (":


    Caution first, always.

    Niet weer, ik haat college...


    Rest in Peace, Son of Gondor

    RDJ schreef:
    En dan te bedenken dat dit pas 2 verstandskiezen waren. (":


    Ook geen last van het doorkomen? c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jafar schreef:
    (...)

    Mag je er ook een korte quote opzetten?


    Ik geloof het niet. Het is echt de bedoeling dat je alleen met beelden werkt. Wij mochten ook echt geen letters of woorden in de afbeelding hebben staan.


    -

    Rigel schreef:
    (...)

    Ik geloof het niet. Het is echt de bedoeling dat je alleen met beelden werkt. Wij mochten ook echt geen letters of woorden in de afbeelding hebben staan.


    Well, then I'm fucked, want ik moet het over een academische tekst houden en ik kan iets niet duidelijk maken zonder de tekst te quoten :W

    Ik ga wel gewoon voor de 1 en ze zoekt het maar lekker uit. Dan had ze ons maar even een berichtje oid moeten sturen of zo. Like we hebben nog geen één werkcollege gehad en het is meteen BAM succes zoek het maar uit.


    Happy Birthday my Potter!

    Jonty schreef:
    (...)

    Ook geen last van het doorkomen? c:

    Ik heb er net twee weg laten halen, maar die andere twee zullen binnenkort ook wel moeten. :')


    Caution first, always.

    RDJ schreef:
    (...)
    Ik heb er net twee weg laten halen, maar die andere twee zullen binnenkort ook wel moeten. :')


    Owh dat is minder :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kan echt nergens tegen. Waarom stop ik dan met mijn spel? Als je toch van plan bent om weg te gaan.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Alleen is toch gezelliger.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Shit. Ik kan niet koken. :o


    -

    Eindelijk weer eens naar mijn vriend. Das lang geleden.

    TE WEINIG TIIIIJJJJD


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.