• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Als ik nog één paragraaf over geëngageerde kunst moet lezen, gooi ik mijn syllabus uit het raam.


    “If you want to live where people are not afraid of mice, you must give up living in palaces.” - We Were Liars

    Wat snappen mensen nou niet aan: 'Niet liegen' ? Hoe moeilijk is het om de waarheid te vertellen?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Fuck this shet ik ga richting limbabwe want vrijdag en morgen toch vrij :']


    because i knew you, i have been changed for good

    Wacht..... HET IS WEEKEND OMFG *O*


    Happy Birthday my Potter!

    Zo'n fucking pijn, just kill me


    Caution first, always.

    Oke dus JIJ wilt met mij en vrienden die ik niet ken ergens heen en dan moet IK een tijd en plaats kiezen om af te spreken?


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Wat een klote dag is dit toch weer...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Misselijk. Te. Veel. Eten.

    RDJ schreef:
    Zo'n fucking pijn, just kill me


    Het goede nieuws is dat je je maar max vijf dagen beroerd hoort te voelen. Heb je al paracetamol genomen?
    Heel veel sterkte en beterschap iig!


    Happy Birthday my Potter!

    Als er nog een keer word gezegd dat ik mijn eten moet pakken, terwijl het pas net is gezegd, ontplof ik. Wacht nou eens een keer. Maar iedereen zit natuurlijk op mijn eten te azen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jafar schreef:
    (...)

    Het goede nieuws is dat je je maar max vijf dagen beroerd hoort te voelen. Heb je al paracetamol genomen?
    Heel veel sterkte en beterschap iig!

    Jep, ik heb sterke pijnstillers van het ziekenhuis en ik mag ook steeds 2 paracetamol innemen. Ik kan niet zeggen dat het echt helpt. :') Of juist wel en het had nog erger gekund. :') Maar dankjewel! C:


    Caution first, always.

    RDJ schreef:
    (...)
    Jep, ik heb sterke pijnstillers van het ziekenhuis en ik mag ook steeds 2 paracetamol innemen. Ik kan niet zeggen dat het echt helpt. :') Of juist wel en het had nog erger gekund. :') Maar dankjewel! C:


    Ik weet nu al dat ik die dingen niet ga laten verwijderen. Dit maakt me bang o.o


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Een recept uit Litouwen gemaakt. Het was zo lekker! Voor herhaling vatbaar^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    RDJ schreef:
    (...)
    Jep, ik heb sterke pijnstillers van het ziekenhuis en ik mag ook steeds 2 paracetamol innemen. Ik kan niet zeggen dat het echt helpt. :') Of juist wel en het had nog erger gekund. :') Maar dankjewel! C:


    Oh lucky you! Ik kreeg niks behalve: slik maar paracetamol :/


    Happy Birthday my Potter!