• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Wow, ik weet dat ik niet goed ben in fysica, maar dat ik het antwoord op geen enkele vraag op die test zeker wist, is toch wel echt een nieuw dieptepunt.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    nothing is worth living like smfh


    Heaven is a place that we all have

    waarom is het al middag waarom gaat de tijd zo snel waarom moet ik nog zo veel doen voor school en waarom heb ik nog niks gedaan


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Vandaag drie uur colleges van de vijf in totaal deze week en toch zou ik zoveel liever thuis blijven. Studeren heeft me lui gemaakt. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Als je je kamer netjes houdt kost het je niet zoveel tijd om op te ruimen voordat ik er ben. Je moet dat ook per se op het laatste moment doen. Whatever. Ik neem wel een trein later. Hoef ik ook niet over te stappen.

    Wat moet je allemaal doen op een sollicitatiegesprek? Moet ik een cv maken en meenemen? o.o HEEEEEEEELP ik heb dat nog nooit gedaan o.o iemand tips? D:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Capybara schreef:
    Wat moet je allemaal doen op een sollicitatiegesprek? Moet ik een cv maken en meenemen? o.o HEEEEEEEELP ik heb dat nog nooit gedaan o.o iemand tips? D:


    Voor wat is het? Hebben ze je niet gevraagd om een CV mee te nemen?
    Kan geen kwaad om er een te maken though!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    'Grapje' is zo'n raar woord. :')


    -

    Duifjes voeren, duifjes voeren. Zo schattig. Haha, deze duif wil de ander berijden.

    Erso schreef:
    (...)

    Voor wat is het? Hebben ze je niet gevraagd om een CV mee te nemen?
    Kan geen kwaad om er een te maken though!


    Het is heel erg wazig geregeld. Een vriend van me zei dat ze nog iemand nodig hadden in een café-taverne en dat ik maar even op gesprek moest komen. Ik weet niet concreet wat ik moet gaan doen, wanneer ik op gesprek moet (ze zeiden gewoon 'donderdag' :]) DUS IK WEET HET NIET D:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ze hebben een concert stilgelegd om shit van een meisje van negen te signeren? En het was haar eerste concert? God ik hou van deze gasten. Nog maar wachten tot het einde van de maand <3


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Het is zo rustig zonder mobiel. Iets te rustig. I dislike it.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Capybara schreef:
    (...)

    Het is heel erg wazig geregeld. Een vriend van me zei dat ze nog iemand nodig hadden in een café-taverne en dat ik maar even op gesprek moest komen. Ik weet niet concreet wat ik moet gaan doen, wanneer ik op gesprek moet (ze zeiden gewoon 'donderdag' :]) DUS IK WEET HET NIET D:


    Oh lol vaag!
    Ik zou voor de zekerheid een CV maken, is toch altijd handig (ookal klinkt het niet alsof ze dat nodig hebben).


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Erso schreef:
    (...)

    Oh lol vaag!
    Ik zou voor de zekerheid een CV maken, is toch altijd handig (ookal klinkt het niet alsof ze dat nodig hebben).


    Ik ben wel zenuwachtig want ik weet niet aan wat ik me kan verwachten en uiteindelijk of ik wel geschikt ben :'D Okay! Dan maak ik het, desnoods laat ik het in m'n tas zitten als het niet nodig is :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik vergelijk autosnelwegen met slagaders, autowegen met aders en straten met haarvaten. Ezelsbruggetjes ftw!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!