• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    StanLee schreef:
    ^Ik hou van jouw username. :'D


    Als je het tegen mij hebt, fenks ;D I love it too hehe. Ik heb ook zo'n idee dat ik hier nog wel even mee rond zal blijven lopen :Y)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Starkbucks schreef:
    (...)

    Als je het tegen mij hebt, fenks ;D I love it too hehe. Ik heb ook zo'n idee dat ik hier nog wel even mee rond zal blijven lopen :Y)


    Ik heb het tegen jou inderdaad. Hijs super. c:

    // Uiteraard heb ik dat weer. Mijn raam staat een totaal van vijf seconden open en ik heb ongeveer 7 nieuwe muggenbeten. En mensen vragen zich af waarom ik van koud weer hou...


    What would Emma do?

    Zucht.

    Kom op meneer Valeriaan, werk even mee met kalmeren, wil je. Ik wil van die tic af..


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    En eindelijk na een fucking uur bedenk je eens naar boven te gaan.
    'Oh, ik dacht dat je al sliep.'
    Nee, ik was lekker aan het schrijven, maar was niet in de juiste stemming om echt veel te kunnen doen.
    Nu ga ik lekker slapen. Welterusten.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2016 - 22:02 ]

    Wauw.. Echt leuk dat ik het niet eens met mijn moeder hierover kan hebben. Wat een support krijg ik hier toch weer, en die grapjes zijn echt niet grappig mam. Maarja, wat boeit het ook hè? Ik bedoel.. Ik maak me kapot erg zorgen hierover, gewoon ook echt zorgen maar het is vast niet serieus genoeg voor jullie ofzo. Geen wonder dat ik nooit meer iets tegen jullie zeg, want ik hoef niet elke keer belachelijk gemaakt te worden. Het feit dat ik mezelf echt in moet houden om niet nu te gaan huilen is echt fucked, want ik wil niet huilen, maar ik maak me serieus zorgen om dit en er kan niet eens normaal over gepraat worden zonder al die klote grapjes, kut opmerkingen en gelach.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mentys schreef:
    Wauw.. Echt leuk dat ik het niet eens met mijn moeder hierover kan hebben. Wat een support krijg ik hier toch weer, en die grapjes zijn echt niet grappig mam. Maarja, wat boeit het ook hè? Ik bedoel.. Ik maak me kapot erg zorgen hierover, gewoon ook echt zorgen maar het is vast niet serieus genoeg voor jullie ofzo. Geen wonder dat ik nooit meer iets tegen jullie zeg, want ik hoef niet elke keer belachelijk gemaakt te worden. Het feit dat ik mezelf echt in moet houden om niet nu te gaan huilen is echt fucked, want ik wil niet huilen, maar ik maak me serieus zorgen om dit en er kan niet eens normaal over gepraat worden zonder al die klote grapjes, kut opmerkingen en gelach.


    Wat is er aan de hand meis.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hallo iedereen. Mijn naam is Felicia en ik heb een Marvel verslaving.

    Edit: Ik voel aan dat we praatgroepen nodig hebben.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2016 - 22:10 ]


    What would Emma do?

    Bepaal hoeveel energie het balletje verliest bij de eerste botsing met de grond. Je mag de luchtwrijving achterwege laten.

    I don't know. Vast te veel energie.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jonty schreef:
    (...)

    Wat is er aan de hand meis.

    Mijn moeder neemt me niet serieus en ik wil echt dit bij iemand kwijt maar het is echt ongemakkelijk en het doet gewoon pijn om het niemand te kunnen vertellen


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik kom huilend thuis van werk, ik ben helemaal kapot en moe - klaar met alles - en dan krijg ik te horen dat ik me maar in moet houden. Dat het knap is van mijn vriend dat hij het met me uithoudt.

    This hurts. This really hurts :'(


    26 - 02 - '16

    JamesPotter schreef:
    Bepaal hoeveel energie het balletje verliest bij de eerste botsing met de grond. Je mag de luchtwrijving achterwege laten.

    I don't know. Vast te veel energie.


    Oftewel; Veel.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mentys schreef:
    (...)
    Mijn moeder neemt me niet serieus en ik wil echt dit bij iemand kwijt maar het is echt ongemakkelijk en het doet gewoon pijn om het niemand te kunnen vertellen


    Wat neemt ze niet serieus? Je mag me ook een pb sturen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    StanLee schreef:
    Hallo iedereen. Mijn naam is Felicia en ik heb een Marvel verslaving.

    Edit: Ik voel aan dat we praatgroepen nodig hebben.


    This.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Jonty schreef:
    (...)

    Oftewel; Veel.


    Denk niet dat dat een geaccepteerd antwoord is, hahaha


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!