• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2016 - 20:57 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mijn ouders vinden het oké als ik niet eet, eindelijk.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Starkbucks schreef:
    (...)

    I'm so jealous at the two of you damn

    you're always welcome to join c:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    I wanna cry


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Starkbucks schreef:
    (...)

    I'm so jealous at the two of you damn

    omg sweet join us if you like to fjkdjs

    Alles, maar echt alles gaat mis vandaag.
    Mijn moeder laat me zitten om een weekje weg te gaan op een korte vakantie samen met mijn vader dus nu kan ik het cadeautje voor mijn vriend niet afhalen. Dan bel je naar je zus om te vragen of zij kan rijden, kan ze me dit niet garanderen (M.a.w. ze heeft geen tijd). Vervolgens open ik mijn mail om te kijken of ik al antwoord heb gekregen van twee bedrijven waar ik graag wil bestellen voor de cadeau van mijn vriend en zie ik dat ze nog steeds niet hebben gereageerd.
    Mijn ogen barsten bijna uit mijn hoofd van de hooikoorts aangezien mijn medicatie niet werkt en nu weigert mijn rechtermuisknop het ook nog eens om te werken.
    Dit is zo'n frustrerende dag.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Het idee dat ik morgen naar school moet is net zo deprimerend als het idee dat ik hier nog een dag thuis moet zitten.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb voor de vakantie die toets gemaakt, wij zijn nu twee weken verder en hij is nog steeds niet nagekeken. Kut leraren.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wat een serie toch omhoog bij je kan halen blijft ongelofelijk... Ik was echt vergeten hoe relatable alles in die serie was en gvd, ik moet echt even stoppen met huilen nu.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Oh my goodness. Ik zag net een kitten. Awwwh <3


    26 - 02 - '16

    STOP MET ZO NEGATIEF ZIJN KUTOUDERS. Het is echt niet cool om iedere dag te horen, 'maar stel dat je niet slaagt'. Ik moet aanmoediging hebben :c

    [ bericht aangepast op 9 mei 2016 - 20:10 ]

    douchebag realness


    Heaven is a place that we all have

    <3

    [ bericht aangepast op 9 mei 2016 - 19:49 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ahh een bad nemen was echt een goed idee. I feel like a tiny goddess ready to take on the world. Let's go.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    And Skins it is...


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Pfoe pfoe, dat is lullig voor die mensen. Wauw. Hard. En ze hebben het waarschijnlijk niet eens door.


    Happy Birthday my Potter!