• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2016 - 20:57 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Aan de andere kant though, ik heb wel van een klasgenoot te horen gekregen dat ze blij is dat ik bij haar in de klas ben gekomen en ik heb mijn B1 Frans diploma binnen. Misschien moet ik eens niet zo negatief doen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Wanneer je beste vriend je appt om te vragen waarom je niet op school was vandaag en je verteld waarom en hij je sweetie noemt, en vraagt of alles wel oké is en zegt dat het allemaal goed komt en aawww can I hug him already?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Ik wil er wel voor ke zijn? Wat is er aan de hand?(:


    Ik stuur je even ene pbtje.


    "Ignite, my love. Ignite."

    mijn nederlandsdocente weigert gewoon om antwoord te geven over hoe ik een gemiste deadline kan compenseren omdat ze nog steeds denkt dat ik de deadline van twaalf uur 's nachts vannacht ga redden like wtf dude nee


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik heb geen energie om te proberen vrienden te blijven met iemand die dat niet wilt. Zeg het gewoon maar als je me niet mag, stop met doen alsof alsjeblieft.

    Ik ben godverdomme zo klaar met alles.
    ze haten me gewoon en ik durf steeds niet de stap te zetten dus dan doe ik mezelf wel zeer.
    echt godverdomme kutzooi


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    I'm happy that I'm me and don't have to show any emotion because this shit is just ridiculous and I want to cry.

    //

    Goddamnit waarom nu ineens wel? Ik ben zo klaar met deze shit

    [ bericht aangepast op 9 mei 2016 - 18:21 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Mijn opa hoest weer eens vol over de pannen met eten heen. Lekker, ik hoef al niet meer.

    'Als je eindelijk opgezouten bent is je kamer leeg.' Oké mam, dan kom ik in de weekeinden toch niet terug.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Uuuugh.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ik en shan gaan een keer afspreken i can't fucking wait sjfjsjjdjf

    ... oké, misschien heeft ze gelijk. Blijkbaar kan ik prima een verslag maken in twee uur, want ik hoef alleen nog een willekeurig onzinverhaaltje te typen van vijfhonderd woorden en ik ben klaar. Hmm. Jip, je bent een schoolgerelateerde pessimistische dramaqueen.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Oké. Ijsjes zijn echt de hemel als je hele mond jeukt.


    Happy Birthday my Potter!

    Crossbow schreef:
    ik en shan gaan een keer afspreken i can't fucking wait sjfjsjjdjf

    ksdhsdkjfbsdcsj i can't wait bby.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mentys schreef:
    (...)
    ksdhsdkjfbsdcsj i can't wait bby.


    I'm so jealous at the two of you damn

    [ bericht aangepast op 9 mei 2016 - 19:09 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."