• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2016 - 20:57 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Damn man, ik ben sociaal zo onzeker, en over mijn intelligentie, dat het mijn functioneren beïnvloed. Laat het gewoon stoppen damnit.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik word er zo vreselijk moe van dat er continu oordelen worden geveld over mijn uiterlijk en dat ik dat automatisch ook bij anderen doe en dan ook nog eens tien keer harder bij vrouwen dan bij mannen, of ik het wil of niet, want het is fucked up en ongezond en niet eerlijk en overbodig. Er zou ergens in de settings van het leven en vakje moeten zijn dat je kunt aanvinken zodat je voortaan alleen nog zichtbaar bent als vormeloze grijze blob.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wie mag er morgen om 6:30 in het zwembad liggen voor ochtendtraining terwijl de eerste drie uur uitvallen? Zucht.


    wees jezelf, er zijn al zoveel anderen.

    Ik kan het echt niet duidelijker vermelden volgens mij...


    Happy Birthday my Potter!

    En dan heb je afgesproken om volgende week opnieuw Civil War te gaan bekijken met de geweldige Starkbucks, want waarom ook niet?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    xlunalovegood schreef:
    Wie mag er morgen om 6:30 in het zwembad liggen voor ochtendtraining terwijl de eerste drie uur uitvallen? Zucht.


    Jaloerssss. (fish)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ben trots op mezelf dat ik deze sociale bezigheid ben aangegaan en veel woorden ondertussen heb kunnen schrijven^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Mentys schreef:
    En dan heb je afgesproken om volgende week opnieuw Civil War te gaan bekijken met de geweldige Starkbucks, want waarom ook niet?


    Yasss ik heb er zin in :Y) Dubbeldate met jou, Steve en Tony hehehehehee


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Starkbucks schreef:
    (...)

    Yasss ik heb er zin in :Y) Dubbeldate met jou, Steve en Tony hehehehehee

    hallo en ik dan

    Starkbucks schreef:
    (...)

    Yasss ik heb er zin in :Y) Dubbeldate met jou, Steve en Tony hehehehehee

    Jaaaaaa c:

    Crossbow schreef:
    (...)
    hallo en ik dan

    Joiinn the funnnn!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Crossbow schreef:
    (...)
    hallo en ik dan


    Jaaaa driedubbele date ;D Maar dan moet je dus wel nog even iemand gaan claimen ofzo hehe


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Vier vuilniszakken vol die al weg kunnen ... en nog is mijn kamer nog niet klaar. Doeiii ga morgen wel verder. Dit is ook gewoon slecht voor mijn gezondheid. Zoveel stof wauw. :')

    Ik ben zo moe :c Het mag echt weer winter worden, dan kan je tenminste nog lekker onder de dekens slapen...

    *Steekt een middelvinger op naar de zomer en rent alvast weg voor iedereen die me gaat haten voor mijn haar jegens zomer*


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    ik moet slapen maar ik wil schrijven maar ik moet ook nog heel veel andere dingen doen maar ik moet slapen

    school waarom


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik wil dit hoofdstuk afschrijven, maar ik wil ook naar bed, want deze misselijkheid is niet meer dragelijk...


    — Inner peace, it's hard to find. —