• Omdat ik begin aan een Winter Soldier verhaal hier op Quizlet, ben ik op zoek naar een cover. Ik ben zelf niet de grootste held in het maken van covers, dus ik dacht: misschien heeft iemand hier tijd over en wilt deze besteden aan het maken van een cover. Je krijgt de volle credit ervoor, en ik wil je er best credits voor geven als je dat wenst, niet dat ik er veel heb maar het is toch iets, right?

    de titel van de story is:
    Rebirth • Bucky Barnes

    Ik heb 4 plaatjes, en de staan op volgorde van welke ik het graagst wil tot iets minder
    maar je moet maar gebruiken welke je het beste kunt gebruiken erin
    foto 1
    foto 2
    foto 3
    foto 4

    Als je een van de foto's gebruikt waar hij zijn masker nog op heeft (1,2 en 3 dus) mag je deze klikklik er aan de onderkant in proberen te voegen, dat het soort van fade effect word? snap je wat ik bedoel daarnee? dat het overloopt?
    of deze; klikkerdeklik als die mooier is
    of dat je iets met zijn armen uit deze, klikkerdekliklikkerdeklik, doet hahah
    of eentje die jij misschien kan vinden van zijn armen op die manier, of Bucky zonder masker
    of dat je eentje van deze of deze gebruikt
    Maar maak wel alles zwart/wit please,

    Lettertype maakt me opzich niet uit, als je het maar wel kan lezen.
    Letters mogen opzich in wit, zwart, grijs of rood.

    extra:
    als extra zou deze: klik er ook nog in mogen, ergens als opvuller.


    sorry als dit topic verkeerd staat

    [ bericht aangepast op 8 mei 2016 - 23:19 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik wil opzicht ook wel wat voor je proberen ^^


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Ik wil opzicht ook wel wat voor je proberen ^^

    Ik gebruik nu die van Crossbow, maar als je wilt mag je het zeker doen, al is het niet meer heel erg nodig c:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mentys schreef:
    (...)
    Ik gebruik nu die van Crossbow, maar als je wilt mag je het zeker doen, al is het niet meer heel erg nodig c:


    Oh oké, dat was dan een korte periode voor mensen om te reageren (': Maar ik zal zeker nog wat proberen.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Oh oké, dat was dan een korte periode voor mensen om te reageren (': Maar ik zal zeker nog wat proberen.

    Ja, ik hou opties open hoor.


    — Inner peace, it's hard to find. —