• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Jonty schreef:
    (...)

    18 toch al?


    Ja, maar Nikki is 20 dus ik speelde even in op haar leeftijd c:

    // 5050 posts en 55 badges, ik hou van getalletjes hehe

    [ bericht aangepast op 11 mei 2016 - 10:39 ]

    Nu ben ik down, omdat ik een vingerprikje moest omdat de test anders niet betrouwbaar zou zijn, maar 't niet heb gedaan, omdat ik in paniek raakte... Mislukkeling much. MUCH!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trees schreef:
    (...)

    Ja, maar Nikki is 20 dus ik speelde even in op haar leeftijd c:

    // 5050 posts en 55 badges, ik hou van getalletjes hehe


    Owh, hihi.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jafar schreef:
    (...)

    Jap en met je 21e ben je ook financieel verantwoordelijk voor jezelf. Maar bij 18 ben je volwassen.


    Zeker? Want tot je 27e zijn je ouders nog verantwoordelijk voor je. Dacht ik toch.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Random.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2016 - 10:48 ]


    Slightly drunk.

    Jerker schreef:
    Bij dezen claim ik de username!

    Niet op het forum zetten, dan gaan anderen z nakken. Heb ik ook vaak gehad. :X

    [ bericht aangepast op 11 mei 2016 - 10:53 ]

    Pffff, irritante dieven ook altijd. Lol, haal je dan bij jouw post ook even de naam weg? .-.


    Slightly drunk.

    Jerker schreef:
    Pffff, irritante dieven ook altijd. Lol, haal je dan bij jouw post ook even de naam weg? .-.

    Hehe, sure. Ik had ook een paar keer gevraagd welke leuker was omdat ik niet kon kiezen en een paar dagen later was de naam al bezet. Lekker dan. "Ow,,wist ik niet" krijg je dan te horen, terwijl ze op je reageerden..

    Thanks! ^^


    Slightly drunk.

    Dat is echt achterbaks!


    Slightly drunk.

    Ik wil dood.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jerker schreef:
    Dat is echt achterbaks!

    Klopt, dus daarom doe ik het ook niet weer :P


    // Jaloezie slaat weer toe. Huilen dat ik niet mijn eigen gezinnetje kan beginnen omdat ik nog op school zit.

    Gibbs schreef:
    (...)

    Zeker? Want tot je 27e zijn je ouders nog verantwoordelijk voor je. Dacht ik toch.


    100%. Google het maar c; Die 27 kan ik nergens terug vinden though?


    Happy Birthday my Potter!

    Gibbs schreef:
    (...)

    Zeker? Want tot je 27e zijn je ouders nog verantwoordelijk voor je. Dacht ik toch.


    Tot je 21e zijn ze dat c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ImAwesome schreef:
    Ik wil dood.


    No you can't. Mensen vermoorden je als je dood gaat, ik zweer je. En, dan kan je nooit meer ijsjes eten!
    Ik maak er nu een grapje over, maar serieus, go talk to people please.