• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    I fucking hate fieldtrips.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Veel. Te. Vroeg.


    Happy Birthday my Potter!

    Vier uur slaap... Ik hoop vanacht op meer.,,


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Vier uur slaap... Ik hoop vanacht op meer.,,


    High five! Het was gister avond wel gezellig op Q though. Beetje jammer alleen dat ik nu van negen tot vijf college heb en daardoor van zeven tot zeven in de weer ben met studie.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ben pittig moe.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jafar schreef:
    (...)

    High five! Het was gister avond wel gezellig op Q though. Beetje jammer alleen dat ik nu van negen tot vijf college heb en daardoor van zeven tot zeven in de weer ben met studie.


    High five, ik was bezig met een verslag dat ik zeven minutdn te laat heb ingeleverd :') maar het is af. Daarna was het te warm om te slapen en kreeg ik nachtmerries


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Wow... Jij hebt lef om dat te zeggen tegen me op de vroege ochtend...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik wil niet opstaan... D:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    En toen had je plotseling een idee voor een nieuw verhaal waar je helemaal geen tijd voor hebt.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    JamesPotter schreef:
    (...)

    High five, ik was bezig met een verslag dat ik zeven minutdn te laat heb ingeleverd :') maar het is af. Daarna was het te warm om te slapen en kreeg ik nachtmerries


    Awh. Ik was gelukkig kwart voor negen klaar met mijn paper. Daarna songfestival. En toen was het opeens twaalf uur :p

    @Froukje
    Opschrijven en voor later bewaren c;


    Happy Birthday my Potter!

    Note to self: STOP MET DINGEN UITSTELLEN AUB. Het is onmogelijk om nu nog binnen een half uur een heel economie boek te leren en 70+ planten te leren herkennen. Snap dat nu toch eens!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Geen zin in afspreken met die vriendin. Sowieso geen zin in afspreken xd wel weer zin in boogschieten though.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wat een herrie buiten. Ik was alweer vergeten dat uitslapen hier niet kan.

    Huisgenoten die met deuren smijten om zeven uur s ochtends


    Slightly drunk.

    Jerker schreef:
    Huisgenoten die met deuren smijten om zeven uur s ochtends

    Yup.
    En fucking 3 buurkinderen die om die tijd buiten mogen spelen en alleen maar krijsen en janken zonder pauze.

    // ik heb nu 2 keer gedroomd dat mijn andere tante ook zwanger was. Ik hoop echt niet dat dat ooit weer gebeurt. Ze heeft al 2 super irritante kinderen en ze is niet bepaald een geweldige moeder..