• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik ben the ultimate spammer haha. Maar dat komt omdat ik echt heel druk werd op een gegeven moment en ik ben nu eenmaal vrij impulsief haha.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    ^ je hield het iig erg levendig (:

    Jerker schreef:
    Ik vraag me inderdaad ook wel af hoeveel ik vnv heb gepost, maar ik denk niet dat ik kan tippen aan jou XD

    Ik zit sws over de 150 berichten vandaag (:

    [ bericht aangepast op 11 mei 2016 - 0:40 ]

    Net was het nog 120 :')

    Nee, daar kan ik dus echt niet aan tippen


    Slightly drunk.

    Jerker schreef:
    Net was het nog 120 :')

    Nee, daar kan ik dus echt niet aan tippen

    I know, maar toen ging ik op mn profiel naarnaar de berichten kijken. 120 was een wilde gok. Vanmorgen had ik iets van 6940. En nu 7080. dat is ook geen 150. Rekenen is mijn beste vak.. ik maak er nog wel ff 150 van, hehe.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2016 - 0:45 ]

    Ik ga geloof ik over de 160 heen oops.

    Levendig was ik zeker haha. Komt ook wel deels doordat thuis niemand het keek hoor, dus ik had niemand anders :') #ForeverAlone


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Starkbucks schreef:
    Ik ga geloof ik over de 160 heen oops.

    Levendig was ik zeker haha. Komt ook wel deels doordat thuis niemand het keek hoor, dus ik had niemand anders :') #ForeverAlone

    Same, ik was ook remi-alleeny aan het kijken op mijn kamer. (: gelukkig keek een deel van q mee.

    De topics waren nooit eerder zo snel vol. Van voorgaande jaren waren hooguit 2 topics per jaar.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2016 - 0:44 ]

    Voordeel van op kot wonen, is dat je je nacht kan spenderen waarmee je maar wilt. Maar ik denk dat ik nu toch wel m'n bed in duik - okay, daar lig ik al, maar ik bedoel mijn laptop wegleggen.


    Slightly drunk.

    Chizuru schreef:
    (...)
    Same, ik was ook remi-alleeny aan het kijken op mijn kamer. (: gelukkig keek een deel van q mee.

    De topics waren nooit eerder zo snel vol. Van voorgaande jaren waren hooguit 2 topics per jaar.


    Toen was ik er natuurlijk niet :Y)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Starkbucks schreef:
    (...)

    Toen was ik er natuurlijk niet :Y)

    Ik ook niet, maar dat viel me op toen ik het topic van dit jaar zocht (:
    Gelukkig dat er nu weer een mini hype was, en hopelijk donderdag en zaterdag ook.

    Goodnite peeps ^^

    Ja, donderdag weer! Maar dan doet NL niet mee, dus ik denk dat het dan een stuk rustiger wordt op de fora, helaas.

    Trusten!


    Slightly drunk.

    Chizuru schreef:
    (...)
    Ik ook niet, maar dat viel me op toen ik het topic van dit jaar zocht (:
    Gelukkig dat er nu weer een mini hype was, en hopelijk donderdag en zaterdag ook.

    Goodnite peeps ^^


    Inderdaad! Ik heb het echt naar mijn zin gehad c:

    Welterusten! Ik moet ook maar eens gaan slapen. Morgen hele dag weg Door school en werk bwuh.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ugh stop crying


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Jerker schreef:
    Ja, donderdag weer! Maar dan doet NL niet mee, dus ik denk dat het dan een stuk rustiger wordt op de fora, helaas.

    Trusten!


    Maar België wel! Dan kunnen we cheerleaden voor de andere helft van Q. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Er xat echt een mega spin in de badkamer en ineens was ie weg.

    MOSQUITOS
    I. Hate. You.
    Do not touch the butt again! (or any other part of me body)


    Mhm?