• Hij is dan wel niet door naar de finale, maar deze knappert verdient toch echt wel zijn eigen topic hoor! Want wie valt er nu niet voor de smooth flirttechnieken van deze knappert? Laat hier horen wat je van zijn act vond en of jij het ook zo jammer vindt dat juist hij het nu niet gehaald heeft. Want wees nu eerlijk, deze finale zal een stuk minder leuk worden zonder de enige echte Quizlet Flirtboy!

    Sorry, ik kon het echt niet laten een topic aan te maken hehehe


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Haha nice!


    What do I stand for? What do I stand for? Most the nights... I don't no!

    Haha, dat zou epic zijn. Al moeten we hem dan vast betalen om in de film te spelen. O:

    Starkbucks schreef:
    (...)

    Naah, hij helpt alleen maar. Mijn Hulk is lief <3


    Twee tegen 1? Nog zwakker. Still not afraid though. Ware liefde overwint alles. Bovendien heb ik mijn Mjolnir en cape em fancy Thor haar. I will fight for you Flirtboy!


    Happy Birthday my Potter!

    Chizuru schreef:
    Haha, dat zou epic zijn. Al moeten we hem dan vast betalen om in de film te spelen. O:


    Neejoh, hij zo vereerd moeten zijn!


    @Flirtboy jatter I shall defeat thee in the name of love!


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Can't help it he stole my heart and gave his in return (heart2)


    Happy Birthday my Potter!

    Ik zie een mooie carrière voor hem als prachtig kalend mannetje in een minivan die halfdronken vrouwen naar zijn wagen probeert te lokken in het holst van de nacht. Wat een charmeur. :W


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Jafar schreef:
    Can't help it he stole my heart and gave his in return (heart2)


    Ja pft hij heeft zijn hart al aan mij gegeven O_o

    Ik vind het te grappig hoe dit topic nu al op 3 pagina's zit trouwens


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Starkbucks schreef:
    (...)

    Ja pft hij heeft zijn hart al aan mij gegeven O_o

    Ik vind het te grappig hoe dit topic nu al op 3 pagina's zit trouwens


    In your dreams. Ga terug naar je hulk of je creep. Flirtboy verdient iemand die alleen van hem houdt en bereid is zelf voor hem te vechten :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    (...)

    In your dreams. Ga terug naar je hulk of je creep. Flirtboy verdient iemand die alleen van hem houdt en bereid is zelf voor hem te vechten :Y)


    Maar ik hou van hem! Met heel mijn hart! Ik heb alleen zoveel spierpijn dat ik niet eens een fatsoenlijke klap uit kan delen en jij bent the female Thor!


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Starkbucks schreef:
    (...)

    Maar ik hou van hem! Met heel mijn hart! Ik heb alleen zoveel spierpijn dat ik niet eens een fatsoenlijke klap uit kan delen en jij bent the female Thor!


    I am mighty zolang ik voor Flirtboy moet vechten. Daarna krul ik veilig op in zijn armen c:


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ben zo blij deel te zijn van deze hyping van creepy flirtboy


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Iemand zou overigens echt een remake moeten maken van dat Shia LaBeouf is a Cannibal filmpje met deze charmante hartendief.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Jafar schreef:
    (...)

    I am mighty zolang ik voor Flirtboy moet vechten. Daarna krul ik veilig op in zijn armen c:


    Tsk, wacht maar tot mijn eigen versie van het Iron Man pak af is. Dan ben je nog niet jarig!


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Starkbucks schreef:
    (...)

    Tsk, wacht maar tot mijn eigen versie van het Iron Man pak af is. Dan ben je nog niet jarig!


    Ik trouw tijdens het wachten dan wel alvast met flirtboy. En poets Mjolnir (en mijn pijl em boog en Elder Wand) alvast op.


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    (...)

    Ik trouw tijdens het wachten dan wel alvast met flirtboy. En poets Mjolnir (en mijn pijl em boog en Elder Wand) alvast op.


    Ha, je kunt niet met hem trouwen want ik heb alle ambtenaren al omgekocht.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."