• Hij is dan wel niet door naar de finale, maar deze knappert verdient toch echt wel zijn eigen topic hoor! Want wie valt er nu niet voor de smooth flirttechnieken van deze knappert? Laat hier horen wat je van zijn act vond en of jij het ook zo jammer vindt dat juist hij het nu niet gehaald heeft. Want wees nu eerlijk, deze finale zal een stuk minder leuk worden zonder de enige echte Quizlet Flirtboy!

    Sorry, ik kon het echt niet laten een topic aan te maken hehehe


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Starkbucks schreef:
    (...)

    Ha, je kunt niet met hem trouwen want ik heb alle ambtenaren al omgekocht.


    Ha. Hahahaha. Als ze door jou om te kopen zijn, moet het niet moeilijk zijn er één te overtuigen dat mijn kant toch een stuk veiliger is :') omgekochte mensen zijn niet te vertrouwen en ze allemaal omkopen gaat zwaar vallen. Ik heb er immers maar 1 nodig. Ik kan die ene zoveel meer bieden doordat ik het niet over Alle ambtenaren hoef te verdelen.


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    (...)

    Ha. Hahahaha. Als ze door jou om te kopen zijn, moet het niet moeilijk zijn er één te overtuigen dat mijn kant toch een stuk veiliger is :') omgekochte mensen zijn niet te vertrouwen en ze allemaal omkopen gaat zwaar vallen. Ik heb er immers maar 1 nodig. Ik kan die ene zoveel meer bieden doordat ik het niet over Alle ambtenaren hoef te verdelen.


    Je onderschat mijn macht en rijkdom.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Terwijl jullie kibbelen, neem ik hem wel mee. :Y)
    Maar even serieus, ik heb me doodgelachen om die jongen.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Quite frankly hij lijkt op een tweeling waarmee ik op de basisschool heb gezeten (en waarvan ik er een heb gedate of zo toen ik zeven was) en daar ben ik nog steeds niet overheen.


    because i knew you, i have been changed for good

    Starkbucks schreef:
    (...)

    Je onderschat mijn macht en rijkdom.


    Jij onderschat hoeveel ambtenaren er op deze wereld rondlopen :')

    En Fabienne don't even try. Flirtboy is mine.


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    (...)

    Jij onderschat hoeveel ambtenaren er op deze wereld rondlopen :')

    En Fabienne don't even try. Flirtboy is mine.


    Oh nee hoor. Tsk.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Starkbucks schreef:
    (...)

    Oh nee hoor. Tsk.


    Ik weet het wel zeker. Of je bluft. Net als met je hulk. Aan jou de keuze c; Plus I know one. Ik heb connecties. Die gaat zich sws niet door jou laten omkopen als ik de "tegenpartij" ben.


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    (...)

    Ik weet het wel zeker. Of je bluft. Net als met je hulk. Aan jou de keuze c; Plus I know one. Ik heb connecties. Die gaat zich sws niet door jou laten omkopen als ik de "tegenpartij" ben.


    Je onderschat me nog altijd. Niet dat het nog uit maakt.. Mijn Flirtboy heeft tegen deze tijd mijn liefdesverklaring al ontvangen :Y)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Starkbucks schreef:
    (...)

    Je onderschat me nog altijd. Niet dat het nog uit maakt.. Mijn Flirtboy heeft tegen deze tijd mijn liefdesverklaring al ontvangen :Y)


    I know. Hij heeft medelijden met je, omdat hij al van mij houdt en je liefdesverklaring dus altijd onbeantwoord zal blijven. Hij is zo lief, dus heb ik hem maar gerustgesteld en gezegd dat je de andere creep al hebt en dat het wel goed komt.


    Happy Birthday my Potter!

    We zouden een flirtboy fanfic moeten maken (heart2)


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    We zouden een flirtboy fanfic moeten maken (heart2)


    Hahaha daar zat ik ook al aan te denken ja

    &echt niet hoor! Wacht maar af. Mijn liefdesverklaring is zo fantastisch dat hij wel voor mij moet gaan * hair flip *


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Starkbucks schreef:
    (...)

    Hahaha daar zat ik ook al aan te denken ja

    &echt niet hoor! Wacht maar af. Mijn liefdesverklaring is zo fantastisch dat hij wel voor mij moet gaan * hair flip *


    Flirtboy everywhere _O_

    Nope sorry enkel medelijden, omdat hij al mijn ware liefde is.


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    (...)

    Flirtboy everywhere _O_

    Nope sorry enkel medelijden, omdat hij al mijn ware liefde is.


    Ja x)

    &dat denk jij ja * hair flip *


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Je hairflips redden het niet bij onze fancy heupbewegingen en kaarttrucs, meid *knipoog*

    Dus ik denk niet, ik weet dat ik zijn ware liefde ben.


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    Je hairflips redden het niet bij onze fancy heupbewegingen en kaarttrucs, meid *knipoog*

    Dus ik denk niet, ik weet dat ik zijn ware liefde ben.


    Jij hebt mijn geleigen zonnebril nog niet gezien hehe


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."