• Het is ondertussen al bijna twee jaar geleden dat het laatste topic hiervan gesloten is, en ik vind dat Q wel wat meer loooove kan gebruiken, dus lijkt het me leuk dit opnieuw op te starten! Het idee komt van Colossus ergens lang geleden in 2012.

    Het idee is simpel, je geeft gewoon een complimentje aan de persoon boven je! Omdat iedereen complimenten leuk vind en ze ook gewoon verdient. (:

    Ik was de laatste. :Y)


    One Who Travels A Higher Path.

    Jij lijkt me heel erg aardig!


    One Who Travels A Higher Path.

    Je bent heel aardig en jij hebt meer creativiteit in een pink dan ik in mijn hele lichaam.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Allereerst: dankje voor het compliment op m'n story haha.

    Wat heb je een heerlijk druk profiel! En ik zie een paar hele leuke series en films in jouw lijstje van fandoms staan aka good job!

    Krolock schreef:
    Allereerst: dankje voor het compliment op m'n story haha.

    Wat heb je een heerlijk druk profiel! En ik zie een paar hele leuke series en films in jouw lijstje van fandoms staan aka good job!
    Je lijkt me super aardig en lief ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Leuke username!


    One Who Travels A Higher Path.

    Je lijkt me echt super aardig (qua indruk die ik heb van een foto die ik ergens voorbij zag komen)


    26 - 02 - '16

    Jij en Pim zijn leuk en aardig en lief en je verdient het niet om zo verdrietig te zijn want jij bent zo leuk en aardig en lief.


    Heaven is a place that we all have

    Heey Jij hebt echt een sweetheart!!! Hoe ik het weet is omdat ik weet hoe je met me zus hebt gepraat :D

    Hm ik ken je eigenlijk niet, maar aan de reacties te zien op het forum lijk je mij een heel vrolijk en oprecht persoon.

    You! Awesome! Purrrfect! Amazing!
    Woohoooo c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Jij bent geweldig en je ogen zijn geweldig en je hond is geweldig.


    Heaven is a place that we all have

    Je profiel is echt heel mooi


    i wanna die with you once or twice.

    Jij bent vaak echt een vrolijke noot op het forum!


    The truth is out there.

    Ik vind jou altijd heel chill overkomen. En je nieuwe username is awesome!

    Ik denk dat je echt een heel erg leuk persoon bent om mee om te gaan.


    16 - 09 - '17