• Het is ondertussen al bijna twee jaar geleden dat het laatste topic hiervan gesloten is, en ik vind dat Q wel wat meer loooove kan gebruiken, dus lijkt het me leuk dit opnieuw op te starten! Het idee komt van Colossus ergens lang geleden in 2012.

    Het idee is simpel, je geeft gewoon een complimentje aan de persoon boven je! Omdat iedereen complimenten leuk vind en ze ook gewoon verdient. (:

    Ik was de laatste. :Y)


    One Who Travels A Higher Path.

    Je komt heel aardig en sociaal over!


    chaos makes the muse

    Je sig is leuk! ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    jij bent heel erg lief ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Jij hebt zo'n mooi ingedeeld profiel! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Euhhh, helloooo, you're freaking amazing. Je hebt echt een geweldig karakter. :Y)

    I love your profielfoto!

    Ik ken je niet zo goed, maar je lijkt me echt een heel aardige, open minded persoon c: En je profiel is awesome (ik hou van dat liedje :p)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Je username en profiel zijn echt mooi *-*


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Jij bent ook heel erg lief!


    One Who Travels A Higher Path.

    Je hebt echt een prachtig profiel! Ik hou echt van vlinders!


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Je sig is awesome!


    chaos makes the muse

    Jouw profiel is zo tof!


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Shawn vind ik een mooie naam dus leuke username (:

    Jij hebt echt talent!


    16 - 09 - '17

    Frick, te laat voor Mehri :')

    Jij bent echt asdfjfjke. Ik heb er gewoon geen woorden voor. Out of the blue kwam jij met allemaal lieve woorden en je hebt me zo vaak opgevrolijkt de afgelopen dagen. Ik weet nog steeds niet waar ik jou aan heb verdient, want jij bent echt de meest geweldige vriendin (als ik je zo mag noemen) die iemand zich kan wensen. Thank you, you silly, lovely person <3


    Je Tumblr ziet er echt leuk en aantrekkelijk uit, tenminste niet zo'n typisch fanprofiel. Veel afwisseling in onderwerpen en een fijne opmaak om doorheen te scrollen (: I love your 'I fight like a girl' post hehe

    [ bericht aangepast op 28 juli 2016 - 23:03 ]