• Semi Final 1 : 10 mei

    Armenia
    Austria
    Azerbaijan
    Bosnia & Herzegovina
    Croatia
    Cyprus
    Czech Republic
    Estonia
    Finland
    Greece
    Hungary
    Iceland
    Malta
    Moldova
    Montenegro
    Russia
    San Marino
    The Netherlands


    Semi Final 2: 12 mei

    Albania
    Australia
    Belarus
    Belgium
    Bulgaria
    Denmark
    F.Y.R. Macedonia
    Georgia
    Ireland
    Israel
    Latvia
    Lithuania
    Norway
    Poland
    Romania
    Serbia
    Slovenia
    Switzerland
    Ukraine


    Finals : 14 mei

    France
    Germany
    Italy
    Spain
    Sweden
    United Kingdom


    [/spoiler]




    De deelnemers: 43

    Albania
    Armenia
    Australia
    Austria
    Azerbaijan
    Belarus
    Belgium
    Bosnia & Herzegovina
    Bulgaria
    Croatia
    Cyprus
    Czech Republic
    Denmark
    Estonia
    F.Y.R. Macedonia
    Finland
    France
    Georgia
    Germany
    Greece
    Hungary
    Iceland
    Ireland
    Israel
    Italy
    Latvia
    Lithuania
    Malta
    Moldova
    Montenegro
    Norway
    Poland
    Romania
    Russia
    San Marino
    Serbia
    Slovenia
    Spain
    Sweden
    Switzerland
    The Netherlands
    Ukraine
    United Kingdom


    Winner : Ukraine-
    New voting system:

    [ bericht aangepast op 1 feb 2017 - 16:04 ]


    Credendo Vides

    Flazeda schreef:
    (...)

    Misschien omdat de soort muziek niet de smaak is van de meeste tieners/jongvolwassenen?


    Daar ga ik al vanuit ;) . Het is ook niet helemaal mijn smaak. Ik luister liever naar Italië, maar die heeft niet gewonnen...


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Flazeda schreef:
    (...)

    Wat ik jammer vind is dat mensen gaan stemmen omdat het politiek is en niet omdat ze de muziek zo geweldig vinden. Heel veel mensen willen namelijk Rusland graag irriteren. En op zich paste het ook niet bij het thema Come together.


    Maar then again wilden toch, zo te zien, meer mensen (bij de uitslag van de televoting) Rusland niet irriteren? Ze waren daar eerstes.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Toda schreef:
    (...)

    Maar then again wilden toch, zo te zien, meer mensen (bij de uitslag van de televoting) Rusland niet irriteren? Ze waren daar eerstes.


    Je hebt in dit geval twee kanten, Oekraïne en Rusland, en dat was heel erg te merken tijdens het stemmen. Naar mijn mening waren er veel goede inzendingen dit jaar en toch ging het groot en deels tussen deze twee.


    Your make-up is terrible

    Flazeda schreef:
    (...)

    Je hebt in dit geval twee kanten, Oekraïne en Rusland, en dat was heel erg te merken tijdens het stemmen. Naar mijn mening waren er veel goede inzendingen dit jaar en toch ging het groot en deels tussen deze twee.


    Daar heb je wel een punt. Ik vond Zweden een zeer leuk nummer hebben omdat het zo rustig was, bijvoorbeeld.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Toch had deze act moeten winnen.(cat)


    Queer zijn is gewoon alles

    Dat zou een gegarandeerde winnaar zijn. Damn die is goed.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Schouwer schreef:
    Toch had deze act moeten winnen.(cat)



    Beste lied van heel de avond.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ja dat was zoooo geweldig!


    I wanna be a wizard!

    Dat moment wanneer je diepere, verborgen lagen van een liedje ontdekt <3


    Slightly drunk.

    Als wij gaan voor NL volgend jaar moeten we echt met zo'n act aankomen. ^^ (;


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Als wij gaan voor NL volgend jaar moeten we echt met zo'n act aankomen. ^^ (;


    Als? ALS?! Slechte houding. Wij gaan gewoon, tss. Maar verder heb je gelijk :Y)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik ben bang dat we beter voor Amsterdam 2018 kunnen gaan ipv Kiev 2017 (er vanuit gaande dat we nu eindelijk een winnaar er naartoe kunnen sturen), want voor Avrotros is het al wrs bekend wie 't wordt.


    Deep inside, I've never felt alive

    Posthuma schreef:
    Ik ben bang dat we beter voor Amsterdam 2018 kunnen gaan ipv Kiev 2017 (er vanuit gaande dat we nu eindelijk een winnaar er naartoe kunnen sturen), want voor Avrotros is het al wrs bekend wie 't wordt.


    Aaah, naja, dan maar over twee jaar x)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Weten jullie dat ik nog altijd teleurgesteld ben? Het was oprecht één van de betere songfestivals in jaren en dan krijgt het zo'n vieze politieke wending.(no_chears)


    Queer zijn is gewoon alles

    Schouwer schreef:
    Weten jullie dat ik nog altijd teleurgesteld ben? Het was oprecht één van de betere songfestivals in jaren en dan krijgt het zo'n vieze politieke wending.(no_chears)


    Me too :c telkens als iemand begint over het eurosong zeg ik mneh, oekraïne was echt slecht en iedereen is het met me eens. Hoe heeft dat land kunnen winnen?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien