• Omdat ik al een tijdje niet meer actief ben geweest op Quizlet, naast eens in de zoveel tijd reageren op topics. En, nu het einde van het schooljaar eraan komt en ik me 90% van de tijd verveel, denk ik dat het een goed idee is om maar weer eens terug te komen op Quizlet. Voor mijn gevoel ben ik nogal veel veranderd sinds de laatste keer dat ik echt actief was op Quizlet en daarom denk ik dat mensen mij nu meer zien als een irritante 12 jarige dan als wie ik nu ben. Dus, ik pak mijn kans en stel me daarom nog maar een keertje voor.

    Ik ben Tamara, hi. Mijn username is GabrieI met een i, omdat ik van Gabriel van Supernatural hou. Ik ben, gelukkig, niet meer de veel te sexuele, irritante One Direction fan die ik was. Ik ben nu officieel een 'coole' 15 jarige die meer tijd besteed op Tumblr dan aan huiswerk. Ik hou van muziek zoals Metallica, Judas Priest en A Static Lullaby en ik ben een enorme Dan and Phil fan.
    En ik ga in november naar Pierce the Veil. I know. I know.

    Maar, omdat ik waarschijnlijk een enorme eenzame loser ga worden, heb ik nu een vraag. Zijn er mensen die toevallig willen praten met me? :'D


    wat was dit ookalweer

    Tamara!*O* Me wanna talk!

    [ bericht aangepast op 15 mei 2016 - 23:05 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Hoii


    26 - 02 - '16

    Omg PHIL<3333 #fangirling c':


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Hai! I gotta say, zelfspot heeft een streepje voor bij mij. (cat)

    Pssst, mijn gastenboek voelt zich verlaten en eenzaam.


    Slightly drunk.

    Hai :D. I love Iron Maiden.


    No growth of the heart is ever a waste

    Mijn gastenboek en pb staan altijd open voor berichtjes.(: Welcome back!


    You were born original, don't die as a copy.

    Welkom terug!
    Ik ken je niet want ik ben geloof ik nog altijd een beetje een Q newbie maar ik vind het altijd tof mensen terug te zien komen c: En Dan en Phil yay!


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Welkom terug dan maar! Ook mijn gb is open (doeg)


    chaos makes the muse

    Welkom terug!


    One Who Travels A Higher Path.

    Welkom terug ^^!
    Mijn gastboek en pb staan altijd open! Ze zijn misschien alleen een beetje stoffig :'D


    Seasons will change, but I shall remain

    SPECS schreef:
    Mijn gastenboek en pb staan altijd open voor berichtjes.(: Welcome back!


    because i knew you, i have been changed for good

    Welkom terug! En ha, ik ken je absoluut nog wel. :'D Ik meen me iets te herinneren over de meest onserieuze verkiezingen van het jaar en een toch wel aardig serieuze doordenkfase van een kleinere Tamara. En iets met appelmoes in smut? Of mayonaise? Ik heb geen idee meer. Mooie tijden, in ieder geval. Mooie tijden. :Y) (Ze groeien zo snel op... *pinkt traantje weg*)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    TAMARAA OMG c: Lang gelden! Qing hier, je kent me wel? :'D mooie tijdjes samen lol

    Meh, ik ga je Larrysmut wel missen though ;p

    [ bericht aangepast op 16 mei 2016 - 0:50 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Hey Tamara! Dat is lang geleden! (Zo voelt het tenminste) welkom terug ^^ *O*


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Tamara! Leuk dat je weer terug bent. Uiteraard staat mijn gb altijd open voor je. (: Ik denk dat je mij wel zult herkennen, hehe.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt