• Omdat ik al een tijdje niet meer actief ben geweest op Quizlet, naast eens in de zoveel tijd reageren op topics. En, nu het einde van het schooljaar eraan komt en ik me 90% van de tijd verveel, denk ik dat het een goed idee is om maar weer eens terug te komen op Quizlet. Voor mijn gevoel ben ik nogal veel veranderd sinds de laatste keer dat ik echt actief was op Quizlet en daarom denk ik dat mensen mij nu meer zien als een irritante 12 jarige dan als wie ik nu ben. Dus, ik pak mijn kans en stel me daarom nog maar een keertje voor.

    Ik ben Tamara, hi. Mijn username is GabrieI met een i, omdat ik van Gabriel van Supernatural hou. Ik ben, gelukkig, niet meer de veel te sexuele, irritante One Direction fan die ik was. Ik ben nu officieel een 'coole' 15 jarige die meer tijd besteed op Tumblr dan aan huiswerk. Ik hou van muziek zoals Metallica, Judas Priest en A Static Lullaby en ik ben een enorme Dan and Phil fan.
    En ik ga in november naar Pierce the Veil. I know. I know.

    Maar, omdat ik waarschijnlijk een enorme eenzame loser ga worden, heb ik nu een vraag. Zijn er mensen die toevallig willen praten met me? :'D


    wat was dit ookalweer

    Metallica bby


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    TAMARA! YOU BACK! YAAY!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Welkom terug!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Hey! Welkom terug. Ik ken je nog wel haha. Mijn gb staat open.


    -

    Pierce the veil? *kruipt jaloers in een hoekje*
    Hoi Tamara! (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien