• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Smile (:

    Serieus concentratie. Ik heb je nodig;')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik heb het gevoel alsof ik ieder moment ga overgeven en flauwvallen. Waarom ben ik zoveel ziek de laatste tijd. Wtf is er mis met mij.
    Nou jammer dan, stage gaat gewoon door. Lekker van 9 tot 10u 's avonds. Als ik dat maar overleef

    Al 3 dagen overtijd en ik ben kotsmisselijk. Zou er de laatste keer iets mis gegaan zijn? Ik hoop maar van niet O: Dat kan ik er nu echt niet nog bij gebruiken.

    Dit gaat een lange stagedag worden. Maar als ik er ben is het vast wel weer leuk.

    Ik vind mijn Sergay-pun nog altijd even mooi.


    Slightly drunk.

    Heerlijk als je niets hoeft te doen op je verjaardag. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik heb niet zoveel motivatie om iets nuttigs te gaan doen..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Voorbereiden voor je geschiedenis examen door in de bus naar school Sabaton te luisteren :Y) (maar dat ik waarschijnlijk de verkeerde soort geschiedenis....)


    Stenenlikker

    Ik voel me echt vreselijk.

    Laat dat verslag nu maar zitten:') ik heb mijn presentatie tenminste af


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Oke nee ik voel me echt te slecht... ik wil eigenlijk echt niet thuisblijven maar dit kan echt niet...

    Echt 1 van de weinige keren dat ik echt echt echt niet thuis wil blijven maar ook gewoon niet het huis kan verlaten. Ugh

    [ bericht aangepast op 17 mei 2016 - 9:01 ]

    Spotify Discover Weekly is een gift.


    Caution first, always.

    Ik vind het prima als mensen naast mij gaan zitten in de trein, maar niet als er nog gewoon twee zits vrij zijn. The fuck.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Beste NTI, ik heb me zondag al aangemeld en wens die niet nog een keer te sturen >< En geef antwoord op mijn vraag.


    Slightly drunk.

    Yes. Een uur niets doen... ugh. sure, best relaxed maar ugh. Waarom ben ik naar school gekomen vandaag?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik heb het idee dat ik verzuip in mijn nieuwe jasje.


    Slightly drunk.