• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Smile (:

    Ik moet ook nog steeds dat Q goes ESF topic maken hehe


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Zin om 32 Latijnse verzen te scanderen, vertalen, stylistisch en grammaticaal te bestuderen? Yeah. Here we go!

    Gelukkig dat we de eerste 500 verzen enkel in grote lijnen moeten kennen :')


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Villainess schreef:
    (...)

    Ik ook niet...
    Laten we geboorte geven aan een demon, zijn we ook weer van die lastige babydingen af.

    OEH STOER.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik moet echt even research gaan doen naar restaurants in Amsterdam of Den Haag waar ze great Korean food offeren. Nog maar 12 dagen voordat ik eindelijk mijn zusje en moeder mee kan slepen naar zo'n tent *^*


    because i knew you, i have been changed for good

    Eh, baarmoeder. Anders ga je bezig met je maandelijkss bloedbad. Please?

    Ik zegen mezelf met een menstruatie van twee tot drie dagen. (cool)


    Slightly drunk.

    Neeeee, waar kom jij vandaan hoofdpijn? Ga weg! Ik heb geen tijd voor jou! Uhl :/


    Happy Birthday my Potter!

    Ik heb zoveel zin in mijn salade. Hij is echt perfect.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jerker schreef:
    IS ER AL EEN TOPIC VOOR DAT SPEL ik wil meedoen


    Here you go c:

    Villainess schreef:
    (...)

    Here you go c:

    Yaaayyyy

    // Ik ben freakin' 20 en ik kan nog niet eens mijn vlees fatsoenlijk bakken zonder het te laten aanfikken.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2016 - 17:32 ]


    Slightly drunk.

    Jean Kirstein, too good for this world hehehe


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Jerker schreef:

    Ik ben freakin' 22 en ik kan nog niet eens mijn pannekoeken fatsoenlijk bakken zonder het te laten aanfikken.

    Chizuru schreef:
    Eh, baarmoeder. Anders ga je bezig met je maandelijkss bloedbad. Please?

    Same man wat een rotding sorry hoor maat maar ik moet oppassen en heb geen extra maandverband mee dus dit wordt een potje russisch doorlekroulette


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    "Je moet positiever worden"
    Weet je? Fuck you! Hoe moet ik positief worden als ik iedere keer dat ik thuis ben de grond in getrapt word, van alle kanten bekritiseren mensen mij en vervolgens krijg ik te horen dat ik het hier niet zo zwaar heb. Nee, ik heb het niet zwaar. Ik heb het ondraaglijk zwaar. Maar het verschil is dat mijn moeder zich wel slecht mag voelen en dat ik dat niet mag. Ik moet maar kappen met aanstellen en mijn tranen drogen om vervolgens te doen alsof er niets aan de hand is. Ik ben zat van dit toneelspel. Ik wil ook gewoon mezelf kunnen zijn, want daarvoor is een "thuis" toch? Of houdt een thuis in dat ik maar gewoon toneelstukjes op moet voeren en maar moet stikken in mijn eigen tranen. Dat gevoel geven jullie mij nu namelijk. Maar hé, ik zal mijn mond wel houden, want straks is mijn moeder weer helemaal over de zeik en dan ben ik de grote boze, ondankbare boeman.

    En als je het wil weten; ik ben er ook niet blij mee dat ik besta. Ik had ook graag nooit geleefd en die keuze heb ik ook nooit gehad.

    Well, that was my rant, or something. Nu ga ik verder met iets waar ik de laatste tijd heel goed in ben. Me opsluiten in mijn kamer en huilen. Dat is kennelijk ook het enige waar ik goed in ben. Verder ben ik een psychisch gestoorde jongvolwassene die het leven voor iedereen onmogelijk maakt. En voor je het vraagt; nee, het gaat niet oké. Ik voel me super rot. Thanks.


    26 - 02 - '16

    TYF OP DE SPEK IS NIET ALLEEN VOOR JOU! Ik wil ook spek op mijn pannekoeken.