• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Smile (:

    Nog maar acht dagen tot het laatste examen MAaR iK BEN eR ZO KLaAR MeE

    Villainess schreef:
    Nog maar acht negen dagen tot het laatste examen MAaR iK BEN eR ZO KLaAR MeE


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Oké. Hoofdstuk 4 en 5 zijn ook weer af.

    ik ben eigenlijk best trots op mezelf dat ik een Bucky fanfic durf te schrijven...

    [ bericht aangepast op 17 mei 2016 - 10:43 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    I don't wanna goooooooooo.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Eh, baarmoeder.. wat ben je aan het doen? Waag het niet om een kindje in je te verstoppen.

    Hoe krijg je het voor elkaar zo veel scheldwoorden in een zin te zetten? DIT IS NIET GRAMMATICAAL CORRECT.


    What would Emma do?

    Whieeehhh, ik zoek een nieuwe Gibbs :'P


    Slightly drunk.

    WOW ben je gek geworden, The Elder Scrolls Online voor mijn verjaardag, supervet!!


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Yay, het was echt super leuk c:


    Happy Birthday my Potter!

    Complimenten krijgen voor je story is echt helemaal geweldig, maar tegelijkertijd voel ik me er onzeker door omdat ik telkens het idee krijg dat de verwachtingen hoger en hoger worden en ik er niet meer aan zal voldoen.
    Goede gedachtegang Laura, echt, goed bezig. Not. :')

    Meneer de niet-zo-geweldig-goede-scheikundedocent. Wanneer wij in het vervolg een afspraak maken waarvoor ik enkel en alleen naar school kom, wil ik u graag vragen om mij niet een half uur te laten wachten, om vervolgens niet op te komen dagen. Graag uw excuses een dezer dagen. Hatelijke groet, uw leerling.

    Ah een vet leuk mailtje van mijn docent. Alleen maar complimenten. Ik word hier zo vrolijk van c:

    Beste Annemiek,


    je hebt vak afgerond met mooi eindcijfer, 8,0, gefeliciteerd. Je hebt goed werkstuk geschreven, mooie intro, uiteenzettingen over gamification en transmedia storytelling, heldere uiteenzetting methode en goede analyse en discussie. Je stuk ademt uit dat je hier veel over weet, er interesse in hebt en het een mooi object van studie vindt, well done. Je dossier is prima op orde.


    Succes met je verdere studie,


    hartelijke groet, Joost


    Happy Birthday my Potter!

    Holy shit, Quizlet flipt 'm! Of ben ik de enige die er last van heeft?


    Slightly drunk.

    Jerker schreef:
    Holy shit, Quizlet flipt 'm! Of ben ik de enige die er last van heeft?


    Ik heb iig nergens last van?


    Happy Birthday my Potter!

    Hoe kan het dat ik altijd mensen om me heen heb die me imiteren... zelfs met het ziek zijn. Hoe?! Ik vind dit echt absurd worden.