• Deze rpg speelt zich af op een Highschool in Los Angeles. Een school met meer dan tienduizend leerlingen. Op klaarlichte dag wordt een van de leerlingen dood aangetroffen bij een van de WC's. Het is de American Footballer Jack Freeman die misschien wel de populairste jongen van de school is, maar populair betekent niet persé geliefd. Misschien is het zijn vriendin, met wie hij al tijden ruzie had, of zijn ex, jaloerse beste vrienden of zijn ergste vijanden.
    Al snel is de politie ter zake die alle leerlingen noodgewongen binnen wilt houden, maar onder hen zit ook de moordenaar. Waarom is de moord gepleegd en wie is de dader?
    Het enige wat opvalt aan de moord is dat Jack Freeman is neergestoken en dat een zakdoek bij hem ligt waar met bloed '#1' op geschreven staat. Zijn andere leerlingen ook in gevaar?


    Regels
    -Minimaal 150 woorden. Dit is niet veel en prima te doen
    -Houd je aan de huisregels van Quizlet. Deze zijn onderaan elke pagina te vinden
    -16+ is toegestaan, maar meldt het even. Niet iedereen wilt dat lezen
    -Probeer minstens een keer per week te reageren
    -Bespeel alleen je eigen personages
    -Maximaal 3 personages per persoon
    -Laat het weten als je niet meer mee doet, maar maak nog wel een laatste post, zodat niemand aan jouw personage vast blijft zitten
    -Alleen ik (JamesPotter) maak nieuwe topics aan



    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jonty > RichardSHarmon


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    All hail het innerlijk dat eindelijk af is


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Thrones schreef:
    All hail het innerlijk dat eindelijk af is


    Up with the sun. Gone with the wind.

    itscamilla schreef:
    (...)


    Ik heb nu een halve rol en een slordige 1898 woorden :'D

    [ bericht aangepast op 17 mei 2016 - 22:40 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Thrones schreef:
    (...)
    Ik heb nu een halve rol en een slordige 1898 woorden :'D


    Up with the sun. Gone with the wind.

    itscamilla schreef:
    (...)


    It's adequate. I guess the wordcount won't be torturous :'D Ik wil het gewoon niemand meer aandoen om een rol van 8000 woorden te lezen. Ik had medelijden met mijn medespelers...

    [ bericht aangepast op 17 mei 2016 - 22:47 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik ship de familie Eisenhower nu al. Sorry not sorry. Maar voordat ik aan mijn naamloze agent begin, moet eerst Bethany af, en alles wat ik tot nu toe heb gedaan is plaatjes opgezocht. :3


    She's imperfect but she tries

    Mignon schreef:
    Ik ship de familie Eisenhower nu al. Sorry not sorry. Maar voordat ik aan mijn naamloze agent begin, moet eerst Bethany af, en alles wat ik tot nu toe heb gedaan is plaatjes opgezocht. :3

    Show me c: Do I smell incest in that message?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Thrones schreef:
    (...)
    Show me c: Do I smell incest in that message?
    Noooo haha.

    Haha, voor Beth heb ik Elle Fanning omdat ze gewoon perfect past. Voor mijn male ben ik er nog niet helemaal uit. :\


    She's imperfect but she tries

    Ik heb ook eens even een begin gemaakt met Mitch. (ben ik eigenlijk al de hele avond mee bezig, maar oké).

    Mitch is ook open voor relaties. And he could probably use some friends after losing his brother

    [ bericht aangepast op 17 mei 2016 - 23:08 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    GiIderoy schreef:
    Ik heb ook eens even een begin gemaakt met Mitch. (ben ik eigenlijk al de hele avond mee bezig, maar oké).

    Mitch is ook open voor relaties. And he could probably use some friends after losing his brother

    I got Gigi?


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Ik ben nu met mijn agentje bezig


    Bowties were never Cooler

    itscamilla schreef:
    (...)
    I got Gigi?


    Maar Gigi ging niet meer echt met Jack om nadat het uitwas tussen haar nichtje en Jack, right? Ik weet niet of ze dan nog met Mitch om wilt gaan? Of mogen ze elkaar juist niet?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Dominic maak ik morgen af

    En ja, Dom heeft zijn huisdieren naar de koning, prinses, en prins der Helle genoemd.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2016 - 0:10 ]


    Bowties were never Cooler

    AlecLightwood schreef:
    Dominic maak ik morgen af

    En ja, Dom heeft zijn huisdieren naar de koning, prinses, en prins der Helle genoemd.

    Angus krijgt een papegaai, maar ik ben nog aan het twijfelen om hem Satan of Lindemann te noemen :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque