• Deze rpg speelt zich af op een Highschool in Los Angeles. Een school met meer dan tienduizend leerlingen. Op klaarlichte dag wordt een van de leerlingen dood aangetroffen bij een van de WC's. Het is de American Footballer Jack Freeman die misschien wel de populairste jongen van de school is, maar populair betekent niet persé geliefd. Misschien is het zijn vriendin, met wie hij al tijden ruzie had, of zijn ex, jaloerse beste vrienden of zijn ergste vijanden.
    Al snel is de politie ter zake die alle leerlingen noodgewongen binnen wilt houden, maar onder hen zit ook de moordenaar. Waarom is de moord gepleegd en wie is de dader?
    Het enige wat opvalt aan de moord is dat Jack Freeman is neergestoken en dat een zakdoek bij hem ligt waar met bloed '#1' op geschreven staat. Zijn andere leerlingen ook in gevaar?


    Regels
    -Minimaal 150 woorden. Dit is niet veel en prima te doen
    -Houd je aan de huisregels van Quizlet. Deze zijn onderaan elke pagina te vinden
    -16+ is toegestaan, maar meldt het even. Niet iedereen wilt dat lezen
    -Probeer minstens een keer per week te reageren
    -Bespeel alleen je eigen personages
    -Maximaal 3 personages per persoon
    -Laat het weten als je niet meer mee doet, maar maak nog wel een laatste post, zodat niemand aan jouw personage vast blijft zitten
    -Alleen ik (JamesPotter) maak nieuwe topics aan



    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik heb het begin van Jaimie's innerlijk opgeschreven, dat zal ik later uitwerken. ^^ Of zijn steekwoorden ook goed? :') Ze staat open voor relaties!

    Ik zal zometeen btw even de faceclaim veranderen want ik heb er met mijn incapabele hoofd overheen gekeken dat ze al in gebruik is. :')


    -

    Dominic is Brits, maar Thomas is niet helemaal wat ik zoek. Komt in de buurt, maar toch neh... x)


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Eleazar schreef:
    Urgh nu heb ik eigenlijk een faceclaim nodig voor Do maar dan zitten we met probleem twee: Ik ben na vier jaar nog niet geslaagd voor Jared dus ik kan met trots zeggen te falen op faceclaims :')

    Gaat om een vrij kleine, magere jongen met blond haar en bruine ogen (al wil ik die best even aanpassen naar bijv blauw) dus wie helpt mij even? cx

    Jack Gleeson, Garrett Hedlund, Martin Larsson (die kan je ook op Rekkles zoeken)?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Eleazar schreef:
    Urgh nu heb ik eigenlijk een faceclaim nodig voor Do maar dan zitten we met probleem twee: Ik ben na vier jaar nog niet geslaagd voor Jared dus ik kan met trots zeggen te falen op faceclaims :')

    Gaat om een vrij kleine, magere jongen met blond haar en bruine ogen (al wil ik die best even aanpassen naar bijv blauw) dus wie helpt mij even? cx


    Troye Sivan :9~ (die gast op mijn profielfoto - hij heeft bruin haar maar dat is maar een klein detail toch? :c )
    oh, Aidan Alexander misschien?

    [ bericht aangepast op 17 mei 2016 - 21:31 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ik moet voortaan gewoon éérst komen met een faceclaim en dán een rol uitschrijven (': Ik heb een heel beeld in m'n hoofd wat inderdaad neigt naar Thomas, maar toch net niet en de rest is het ook niet en misschien ben ik gewoon te perfectionistisch voor het vinden van faceclaims


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Eleazar schreef:
    Ik moet voortaan gewoon éérst komen met een faceclaim en dán een rol uitschrijven (': Ik heb een heel beeld in m'n hoofd wat inderdaad neigt naar Thomas, maar toch net niet en de rest is het ook niet en misschien ben ik gewoon te perfectionistisch voor het vinden van faceclaims

    Ik doe dat. Ik kies een FC en ga dan schrijven. Ik heb Axl Rose in een rol nu :'D (I didn't find anyone that pleased me, so ye)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    @Malfoys, ik denk dat Evan Quinn wel zou mogen, of juist zou haten. Haha, ik vind dit soort dingen afspreken echt heel lastig. Misschien dat ze elkaar freshman year echt niet mochten, maar dat ze later toch een vriendschap hebben opgebouwd en nu een soort fenemies zijn?
    Waarschijnlijk zal Evan het niet erg zal waarderen dat Quinn zijn beste vriend heeft vermoord, maar dat kan ook wel weer een leuke twist zijn?

    @itscamilla, ik heb eerlijk gezegd op het eerste gezicht geen idee. Wat denk je dat zij van hem zal vinden?

    @Esperite, ik denk dat Evan Evita een beetje zal proberen zich te openen, tot op de irritante manier aan toe, omdat hij dat als een soort uitdaging ziet of zo. Wat do you think?

    Trouwens, ik zoek ook een ex voor Evan, die op hele slechte manier uit elkaar zijn gegaan en elkaar nu dus enorm haten. Op één of andere manier lijkt dat me ineens heel leuk, no idea why.


    She was always looking for more..

    Ik dus niet. Normaal schrijf ik sowieso vanaf enkel een naam en uiterlijk, meer niet. Dan krijg je dus dit soort situaties cx
    Komt er niks beters bij gebruik ik Thomas maar gewoon, maar als iemand nog namen weet... :')


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Felicia staat trouwens ook nog open voor relaties? Anyone?


    Life is not an mp3, where you can play what you want but life is a radio, where you have to enjoy whats' being played.

    Panix schreef:
    Felicia staat trouwens ook nog open voor relaties? Anyone?


    Ik heb Jared en zo ook Dominic voor je? (:


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Panix schreef:
    Felicia staat trouwens ook nog open voor relaties? Anyone?


    Ik heb Evan?


    She was always looking for more..

    Boop. Moet ik nog ergens rekeing mee houden met mijn agentje?


    Bowties were never Cooler

    Eleazar schreef:
    (...)

    Ik heb Jared en zo ook Dominic voor je? (:


    Zal ff je rollen doorlezen c:

    zelfde geld voor Evan.


    Life is not an mp3, where you can play what you want but life is a radio, where you have to enjoy whats' being played.

    Deze RPG gaat echt te snel. Echt slow the fuck down. :'D


    She's imperfect but she tries

    Saiph schreef:
    (...)

    Ik heb Evan?

    Ik heb wat in je pb achtergelaten! c:


    Up with the sun. Gone with the wind.