• Deze rpg speelt zich af op een Highschool in Los Angeles. Een school met meer dan tienduizend leerlingen. Op klaarlichte dag wordt een van de leerlingen dood aangetroffen bij een van de WC's. Het is de American Footballer Jack Freeman die misschien wel de populairste jongen van de school is, maar populair betekent niet persé geliefd. Misschien is het zijn vriendin, met wie hij al tijden ruzie had, of zijn ex, jaloerse beste vrienden of zijn ergste vijanden.
    Al snel is de politie ter zake die alle leerlingen noodgewongen binnen wilt houden, maar onder hen zit ook de moordenaar. Waarom is de moord gepleegd en wie is de dader?
    Het enige wat opvalt aan de moord is dat Jack Freeman is neergestoken en dat een zakdoek bij hem ligt waar met bloed '#1' op geschreven staat. Zijn andere leerlingen ook in gevaar?


    Regels
    -Minimaal 150 woorden. Dit is niet veel en prima te doen
    -Houd je aan de huisregels van Quizlet. Deze zijn onderaan elke pagina te vinden
    -16+ is toegestaan, maar meldt het even. Niet iedereen wilt dat lezen
    -Probeer minstens een keer per week te reageren
    -Bespeel alleen je eigen personages
    -Maximaal 3 personages per persoon
    -Laat het weten als je niet meer mee doet, maar maak nog wel een laatste post, zodat niemand aan jouw personage vast blijft zitten
    -Alleen ik (JamesPotter) maak nieuwe topics aan



    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Thrones schreef:
    Als de daders hierop klikken zullen ze op Discord komen, je hoeft er geen acc voor aan te maken en we kunnen chatten :3


    Bij mij doet 'ie het niet?


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    MaIfoys schreef:
    (...)

    Bij mij doet 'ie het niet?

    Ik zag je wel net in de lijst staan? :o


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik ben trouwens van plan om voor heel de rol Rammstein lyrics te gebruiken, Duits dus. Als iemand graag de vertalingen wil, mag je die altijd vragen :3


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Moet een hele app ervoor downloaden. Heb geen ruimte op mijn mobiel :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Thrones schreef:
    (...)
    Ik zag je wel net in de lijst staan? :o


    Ja, ik heb net de app gedownload en een account aangemaakt maar ik zie nergens een chat staan??


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Jonty schreef:
    Moet een hele app ervoor downloaden. Heb geen ruimte op mijn mobiel :c

    Ah op mobiel lukt het inderdaad niet. Heeft iedereen Facebook? Dat kan ofc ook c:
    op een gewone pc of laptop moet je er geen acc voor hebben denk ik.
    @Malfoys, ik ken de app niet :c


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Thrones schreef:
    (...)
    Ah op mobiel lukt het inderdaad niet. Heeft iedereen Facebook? Dat kan ofc ook c:
    op een gewone pc of laptop moet je er geen acc voor hebben denk ik.
    @Malfoys, ik ken de app niet :c


    Ja ik heb FB c:
    Kelly Mentzij en dan moet je die met het zwaard hebben. Dat andere mens is een andere Kelly xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    (...)

    Ja ik heb FB c:
    Kelly Mentzij en dan moet je die met het zwaard hebben. Dat andere mens is een andere Kelly xd


    Ik heb je toegevoegd. ^^ Ik moest helemaal een ander account aanmaken omdat ik mijn ww kwijt ben. :')


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Is cheerleading ook te beoefenen op deze school?


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Zakdoek leggen, niemand zeggen, 'k heb de hele dag gewerkt, twee paar schoenen heb ik afgewerkt, 2 van stof en 2 van leer, hier leg ik mijn zakdoek neer. :Y)

    [ bericht aangepast op 17 mei 2016 - 0:38 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Thrones schreef:
    Zakdoek leggen, niemand zeggen, 'k heb de hele dag gewerkt, twee paar schoenen heb ik afgewerkt, 2 van stof en 2 van leer, hier leg ik mijn zakdoek neer. :Y)


    Lol, ik zong hem altijd als: Zakdoekje leggen, niemand zeggen, kukeleku zo kraait de haan, twee paar schoenen heb ik naast me staan, twee van stof en een van leer, hier leg ik mijn zakdoekje neer. c:

    Anyway, ik ga morgen verder met mijn rol. Ik heb Quinns innerlijk al voor een gedeelte af.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2016 - 1:30 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    MaIfoys schreef:
    (...)

    Lol, ik zong hem altijd als: Zakdoekje leggen, niemand zeggen, kukeleku zo kraait de haan, twee paar schoenen heb ik naast me staan, twee van stof en een van leer, hier leg ik mijn zakdoekje neer. c:

    Anyway, ik ga morgen verder met mijn rol. Ik heb Quinns innerlijk al voor een gedeelte af.

    Ik speel het nog met mijn leden hehe ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    MaIfoys schreef:
    Is cheerleading ook te beoefenen op deze school?


    Jazeker(: mocht je karakter tot de populaire tak behoren, dan kan je haar/hem cheerleader maken of hem/haar teamgenoot van Jack laten zijn en in het team van American Footbal laten zitten. Jack was in elk geval the quarterback


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    MaIfoys schreef:
    (...)

    Lol, ik zong hem altijd als: Zakdoekje leggen, niemand zeggen, kukeleku zo kraait de haan, twee paar schoenen heb ik naast me staan, twee van stof en een van leer, hier leg ik mijn zakdoekje neer. c:

    Anyway, ik ga morgen verder met mijn rol. Ik heb Quinns innerlijk al voor een gedeelte af.


    Ik zong hem altijd zo:

    Zakdoekje leggen, niemand zeggen, heb de hele dag mijn werk gedaan, twee paar schoenen heb ik aangedaan, een van stof en een van leer, hier leg ik mijn zakdoekje neer. :')


    -

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Jazeker(: mocht je karakter tot de populaire tak behoren, dan kan je haar/hem cheerleader maken of hem/haar teamgenoot van Jack laten zijn en in het team van American Footbal laten zitten. Jack was in elk geval the quarterback

    I made Angus a basketball player. That okay too?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque