• Deze rpg speelt zich af op een Highschool in Los Angeles. Een school met meer dan tienduizend leerlingen. Op klaarlichte dag wordt een van de leerlingen dood aangetroffen bij een van de WC's. Het is de American Footballer Jack Freeman die misschien wel de populairste jongen van de school is, maar populair betekent niet persé geliefd. Misschien is het zijn vriendin, met wie hij al tijden ruzie had, of zijn ex, jaloerse beste vrienden of zijn ergste vijanden.
    Al snel is de politie ter zake die alle leerlingen noodgewongen binnen wilt houden, maar onder hen zit ook de moordenaar. Waarom is de moord gepleegd en wie is de dader?
    Het enige wat opvalt aan de moord is dat Jack Freeman is neergestoken en dat een zakdoek bij hem ligt waar met bloed '#1' op geschreven staat. Zijn andere leerlingen ook in gevaar?


    Regels
    -Minimaal 150 woorden. Dit is niet veel en prima te doen
    -Houd je aan de huisregels van Quizlet. Deze zijn onderaan elke pagina te vinden
    -16+ is toegestaan, maar meldt het even. Niet iedereen wilt dat lezen
    -Probeer minstens een keer per week te reageren
    -Bespeel alleen je eigen personages
    -Maximaal 3 personages per persoon
    -Laat het weten als je niet meer mee doet, maar maak nog wel een laatste post, zodat niemand aan jouw personage vast blijft zitten
    -Alleen ik (JamesPotter) maak nieuwe topics aan



    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Thrones schreef:
    (...)
    I made Angus a basketball player. That okay too?


    Ja prima! Er zijn sowieso een heleboel clubs dus als je je karakter lid laat worden van de toneelclub of de handarbeid club vind ik het ook prima^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Rigel schreef:
    (...)

    Ik zong hem altijd zo:

    Zakdoekje leggen, niemand zeggen, heb de hele dag mijn werk gedaan, twee paar schoenen heb ik aangedaan, een van stof en een van leer, hier leg ik mijn zakdoekje neer. :')


    Ik altijd:

    Zakdoekje leggen, niemand zeggen, heb de hele dag gedaan. Twee paar schoenen heb ik afgedaan, een van stof en een van leer, hier leg ik mijn zakdoekje neer!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Mt

    MT.


    Life is not an mp3, where you can play what you want but life is a radio, where you have to enjoy whats' being played.

    oeh ik wil meedoen! even het rollentopic opzoeken


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Klik(:


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    MT


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Jazeker(: mocht je karakter tot de populaire tak behoren, dan kan je haar/hem cheerleader maken of hem/haar teamgenoot van Jack laten zijn en in het team van American Footbal laten zitten. Jack was in elk geval the quarterback


    Nice. Zou mijn personage dan captain van de cheerleaders mogen zijn? c:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    MaIfoys schreef:
    (...)

    Nice. Zou mijn personage dan captain van de cheerleaders mogen zijn? c:


    Tuurlijk^^ zou je dat ook nog even in het rollentopic willen zetten? Dat is iets makkelijker voor mij(:


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Als iemand enige relatie met Brooke wilt, hoor ik dit wel.
    En zou Brooke ook in het cheerleading team mogen? Ik zet het er vanavond bij


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Oneira schreef:
    Als iemand enige relatie met Brooke wilt, hoor ik dit wel.
    En zou Brooke ook in het cheerleading team mogen? Ik zet het er vanavond bij

    Ik heb Gigi voor je c:

    Mag Gigi trouwens als co-captain in het cheerteam? + mag ze het hoofd van de feestcommissie zijn (;


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Iemand die relaties willen met Felicia, let me know. c:


    Life is not an mp3, where you can play what you want but life is a radio, where you have to enjoy whats' being played.

    Panix schreef:
    Iemand die relaties willen met Felicia, let me know. c:

    Gigi? Ik moet haar innerlijk/geschiedenis nog iets beter uitwerken maar voor de rest is ze zo goed als klaar c:


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Ik denk erover een personage te nemen die een band heeft met één van de daders en weet dat diegene t gedaan heeft of dat vermoedt en daardoor doet alsof hij/zij het gedaan heeft.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Millard schreef:
    Ik denk erover een personage te nemen die een band heeft met één van de daders en weet dat diegene t gedaan heeft of dat vermoedt en daardoor doet alsof hij/zij het gedaan heeft.


    Als je wilt, kan Quinn wel die dader zijn. Ze heeft verder nog geen contacten en ik heb haar voor de helft af, dus ik kan het nog aanpassen. c:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "