• Deze rpg speelt zich af op een Highschool in Los Angeles. Een school met meer dan tienduizend leerlingen. Op klaarlichte dag wordt een van de leerlingen dood aangetroffen bij een van de WC's. Het is de American Footballer Jack Freeman die misschien wel de populairste jongen van de school is, maar populair betekent niet persé geliefd. Misschien is het zijn vriendin, met wie hij al tijden ruzie had, of zijn ex, jaloerse beste vrienden of zijn ergste vijanden.
    Al snel is de politie ter zake die alle leerlingen noodgewongen binnen wilt houden, maar onder hen zit ook de moordenaar. Waarom is de moord gepleegd en wie is de dader?
    Het enige wat opvalt aan de moord is dat Jack Freeman is neergestoken en dat een zakdoek bij hem ligt waar met bloed '#1' op geschreven staat. Zijn andere leerlingen ook in gevaar?


    Regels
    -Minimaal 150 woorden. Dit is niet veel en prima te doen
    -Houd je aan de huisregels van Quizlet. Deze zijn onderaan elke pagina te vinden
    -16+ is toegestaan, maar meldt het even. Niet iedereen wilt dat lezen
    -Probeer minstens een keer per week te reageren
    -Bespeel alleen je eigen personages
    -Maximaal 3 personages per persoon
    -Laat het weten als je niet meer mee doet, maar maak nog wel een laatste post, zodat niemand aan jouw personage vast blijft zitten
    -Alleen ik (JamesPotter) maak nieuwe topics aan



    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Maar Vince Freeman klinkt wel weer wat apart, of valt dat mee?

    http://babynames.net/all/english


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Daar heb ik ze vandaan ja


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Maar Vince Freeman klinkt wel weer wat apart, of valt dat mee?


    Vince Freeman klinkt nice, :3


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    JamesPotter schreef:
    Daar heb ik ze vandaan ja

    Ik vind Tyler of Danny (als in Daniel) het leukst. Of je doet gewoon Morgan (':


    Up with the sun. Gone with the wind.

    JamesPotter schreef:
    *zoekt eindeloos op namen die passen bij Jack en de achternaam Freeman*

    I need your help! Hoe zou ik Jacks broertje noemen:
    Mitch Vince John Danny of Tyler?

    Mitch als afkortking van Mitchell?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Jordan?


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Oneira schreef:
    (...)

    De twee komen redelijk overeen, dus het kan een goede vriendschap zijn of juist dat ze elkaar niet mogen/echt kennen?


    Misschien doen dat ze elkaar inderdaad niet mogen, ook omdat Brooke blij is met de dood van Jack en Felicia dit nogal respectloos en egoïstisch vind.


    Life is not an mp3, where you can play what you want but life is a radio, where you have to enjoy whats' being played.

    Christian, Gabriel, Caleb, Achilles, Liam, Asher en Samuel passen denk ik ook wel?


    Up with the sun. Gone with the wind.

    itscamilla schreef:
    (...)
    Ik heb nog niet echt iets specifieks in mijn hoofd, Gigi moet eigenlijk alles nog. Jij enige ideeën?

    Edit! - ik heb wel ern idee. Ik zag staan dat ze van yoga houdt, dus dat kunnen ze samen doen c:


    Ja, dat is wel een goed idee, dat ze samen yoga doen en daardoor bevriend raken?


    Life is not an mp3, where you can play what you want but life is a radio, where you have to enjoy whats' being played.

    Panix schreef:
    (...)

    Ja, dat is wel een goed idee, dat ze samen yoga doen en daardoor bevriend raken?

    Top! Dat lijkt me leuk c:


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Panix schreef:
    (...)

    Misschien doen dat ze elkaar inderdaad niet mogen, ook omdat Brooke blij is met de dood van Jack en Felicia dit nogal respectloos en egoïstisch vind.


    Het is wel zo dat ze het niet aan iemand verteld dat ze blij is. Dus dat kan Felicia niet weten.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Oneira schreef:
    (...)

    Het is wel zo dat ze het niet aan iemand verteld dat ze blij is. Dus dat kan Felicia niet weten.


    Dan om een andere reden?


    Life is not an mp3, where you can play what you want but life is a radio, where you have to enjoy whats' being played.

    Ik bespreek dus nooit mijn relaties zonder innerlijk :'D Ik kan dat gewoon niet :')


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Thrones schreef:
    Ik bespreek dus nooit mijn relaties zonder innerlijk :'D Ik kan dat gewoon niet :')


    Ik zal zo even Jared z'n innerlijk erbij zetten, ik heb alles wel in m'n hoofd maar snap dat het voor mensen lastig is :')


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Eleazar schreef:
    (...)

    Ik zal zo even Jared z'n innerlijk erbij zetten, ik heb alles wel in m'n hoofd maar snap dat het voor mensen lastig is :')

    Ik schrijf ook elk aspect van zijn karakter uit om duidelijk te maken hoe hij zich gaat gedragen etc. Of gewoon hoe het werkt, welke facet van een kenmerk etc. En ja ik kan dat tot in het extreme, dat ga ik jullie proberen te besparen :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque