• Deze rpg speelt zich af op een Highschool in Los Angeles. Een school met meer dan tienduizend leerlingen. Op klaarlichte dag wordt een van de leerlingen dood aangetroffen bij een van de WC's. Het is de American Footballer Jack Freeman die misschien wel de populairste jongen van de school is, maar populair betekent niet persé geliefd. Misschien is het zijn vriendin, met wie hij al tijden ruzie had, of zijn ex, jaloerse beste vrienden of zijn ergste vijanden.
    Al snel is de politie ter zake die alle leerlingen noodgewongen binnen wilt houden, maar onder hen zit ook de moordenaar. Waarom is de moord gepleegd en wie is de dader?
    Het enige wat opvalt aan de moord is dat Jack Freeman is neergestoken en dat een zakdoek bij hem ligt waar met bloed '#1' op geschreven staat. Zijn andere leerlingen ook in gevaar?


    Regels
    -Minimaal 150 woorden. Dit is niet veel en prima te doen
    -Houd je aan de huisregels van Quizlet. Deze zijn onderaan elke pagina te vinden
    -16+ is toegestaan, maar meldt het even. Niet iedereen wilt dat lezen
    -Probeer minstens een keer per week te reageren
    -Bespeel alleen je eigen personages
    -Maximaal 3 personages per persoon
    -Laat het weten als je niet meer mee doet, maar maak nog wel een laatste post, zodat niemand aan jouw personage vast blijft zitten
    -Alleen ik (JamesPotter) maak nieuwe topics aan



    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Edit; Wat wil je voor reputatie bij de agenten? Jared kent wel wat leerlingen, maar heeft niet bepaald een reputatie daar op school


    Om mezelf even te herhalen

    [ bericht aangepast op 17 mei 2016 - 18:48 ]


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Eleazar schreef:
    Bij mij is het innerlijk altijd of een heel boekwerk, of amper tweehonderd woorden xd
    (In ieder geval staat de helft en steekwoorden voor degene die een idee willen van z'n karakter)

    Edit; Wat wil je voor reputatie bij de agenten? Jared kent wel wat leerlingen, maar heeft niet bepaald een reputatie daar op school

    Een wordcount van onder 2/3000 woorden ken ik de laatste tijd niet meer :'D Ik heb ooit iedereen getortured met een rol van 8000+ woorden. I'm so sadistic


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    De dag dat ik dat doe, wil ik een koekje :'D
    Zijn karakter staat er in ieder geval, voor relaties e.d hoor ik het wel via een gb, geldt voor iedereen ^^


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Eleazar schreef:
    De dag dat ik dat doe, wil ik een koekje :'D
    Zijn karakter staat er in ieder geval, voor relaties e.d hoor ik het wel via een gb, geldt voor iedereen ^^

    Ik vrees dat niemand je ooit een koekje er voor gaat geven. The satisfaction tho :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Najah seg :c


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    MT


    breath of life

    Eleazar schreef:
    Najah seg :c

    Ik schrijf nu shorts voor de rol, omdat ik na het doodlopen van de RPG er toch nog iets mee wou doen. Hij is te precious (although you wouldn't want to meet him :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Hellooo iemand die nog iets van een relatie met Evita wil? Ze is niet zo aardig maar ze wil wel eetmaatjes hebben op school hahah. Ander soort relaties mogen natuurlijk ook!


    breath of life

    Esperite schreef:
    Hellooo iemand die nog iets van een relatie met Evita wil? Ze is niet zo aardig maar ze wil wel eetmaatjes hebben op school hahah. Ander soort relaties mogen natuurlijk ook!

    Gigi? Ik ben nu bezig met haar volledig uit te werken c:

    — Ze is óók niet zo aardig lmao

    Trouwens uitwerken in het nederlands is echt moeilijk, ik heb er moeite mee

    [ bericht aangepast op 17 mei 2016 - 18:10 ]


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Esperite schreef:
    Hellooo iemand die nog iets van een relatie met Evita wil? Ze is niet zo aardig maar ze wil wel eetmaatjes hebben op school hahah. Ander soort relaties mogen natuurlijk ook!


    Ik heb Jared, maar hij is al jaaaaaaren afgestudeerd cx


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Ik heb een logo voor de school gemaakt!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Ik heb een logo voor de school gemaakt!


    Nice darling! Lukt het met de layout die ik je heb gestuurd?


    Up with the sun. Gone with the wind.

    itscamilla schreef:
    (...)
    Nice darling! Lukt het met de layout die ik je heb gestuurd?


    Ja! Ben nog een beetje aan het puzzelen, maar het moet lukken(;


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Ik heb een logo voor de school gemaakt!



    Nice, nice!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Ja! Ben nog een beetje aan het puzzelen, maar het moet lukken(;

    Doe je ding! Als je vragen hebt, just ask me (;

    — Gigi's geschiedenis staat er bijna volledig op. Het was meer dan ik had verwacht c:

    [ bericht aangepast op 17 mei 2016 - 18:27 ]


    Up with the sun. Gone with the wind.