• Na aanleiding in het LJH-topic besloot ik er maar gewoon een topic over te openen. Het spel is simpel, de eerste begint met een bladzijdenummer en een situatie. De volgende antwoord en geeft weer een nieuwe situatie en paginanummer.

    Voorbeeld
    Jantje: De 45ste bladzijde van je dichtstbijzijnde boek omschrijft je toekomst.
    Pietje: "De avonden waren bijna tropisch warm geweest." De 88ste bladzijde van je dichtstbijzijnde boek omschrijft het begin van je eerstvolgende gesprek.
    James: "Droom je nog steeds dat je dieren pijn doet, Drake?" De eeste bladzijde van je dichtstbijzijnde boek omschrijft je liefdesleven.

    Enzovoort. Have fun c:

    Dus, de 70ste bladzijde van je dichtstbijzijnde boek omschrijft je laatste droom.

    ''Keirran had zijn zwaard geheven''

    Oh my goooddd jaaaa <3

    Pagina 43 beschrijft je volgende maaltijd


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    'Het aperitief van het huis is vandaag een roze champagne,' zei de gerant.
    Toeval :'D

    Pagina 99: omschrijft je volgende succes.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    "Que diable faisiez-vous là?" demanda Thorïn avec un frisson.

    Ik heb geen idee, maar ik denk dat het over Gandalf ging. Ik eet Gandalf. Oké dan.

    Te laat.
    L'épée rentra dans son fourreau.
    Ik doe iets goed met een zwaard of zo. Good enough.


    Pagina 58 beschrijft je leerattitude.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2016 - 17:57 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    ER is geen vlot of een brug, Breng ons naar de overkant op jou rug

    XD apart

    Pagina 65 beschrijft het eerstvolgende wat je doet


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    ER is geen vlot of een brug, Breng ons naar de overkant op jou rug

    XD apart

    Pagina 65 beschrijft het eerstvolgende wat je doet


    Wow, staat dat letterlijk in dat boek? Is dat door een 6-jarige geschreven :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    My dad snorted at that.

    Pagina 83 beschrijft hoe je zal opstaan morgen.


    <3

    Bij de eerste rinkel zat ik rechtop in bed en staarde in de spiegel achter het voeteinde naar de foto van Hanneke boven het hoofdeinde. Meteen ook kwam Nonja de slaapkamer binnen, haar snuit getuit als een trompet, waardoor ze roeigeluiden produceerde, begeleid door gepiep uit haar wijd gesperde neusgaten. Zo placht ze onraad te komen melden.

    Weeral timing. :Y)

    Pagina 7 beschrijft hoe de volgende kerstavond voor jou verlopen zal.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    RichardSHarmon schreef:
    (...)

    Wow, staat dat letterlijk in dat boek? Is dat door een 6-jarige geschreven :W
    Sprookjesboek =3 het verhaal Hans en Grietje ze vervolgen hun weg op de rug van een eend =3. Tsja als je een sprookjesboek nodig hebt voor een kampverhaal , dan ligt ie in de buurt XD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...) Sprookjesboek =3 het verhaal Hans en Grietje ze vervolgen hun weg op de rug van een eend =3. Tsja als je een sprookjesboek nodig hebt voor een kampverhaal , dan ligt ie in de buurt XD


    Ik bedoelde eigenlijk meer de schrijffouten ;')

    [ bericht aangepast op 25 mei 2016 - 19:37 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Histoire schreef:
    Bij de eerste rinkel zat ik rechtop in bed en staarde in de spiegel achter het voeteinde naar de foto van Hanneke boven het hoofdeinde. Meteen ook kwam Nonja de slaapkamer binnen, haar snuit getuit als een trompet, waardoor ze roeigeluiden produceerde, begeleid door gepiep uit haar wijd gesperde neusgaten. Zo placht ze onraad te komen melden.

    Weeral timing. :Y)

    Pagina 7 beschrijft hoe de volgende kerstavond voor jou verlopen zal.


    Bladzijde 70, want heb geen 7 in dit boek.
    Ze schuifelden over een zomers-zonnig Damrak.

    Nou, okay dan. Kerstavond op een zomers-zonnig Damrak :Y)

    Bladzijde 83 beschrijft jouw eerste ontmoeting met je grote liefde.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hun binnenkomst in de sporthal - duidelijk een recente uitbreiding van de school - was een vervelende onderbreking van een gymnastiekles die aan de gang was op een trampoline in het westelijke deel van het gebouw

    bladzijde 49 omschrijft jou huidige humeur


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Vanzelfsprekend is ook het luistervermogen van belang. (Communicatieleer - een inleiding; Frank R. Oomkes)

    Pagina 112 omschrijft jouw dromen vannacht.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2016 - 14:09 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    "We weten het gewoon niet en moeten het doen met meningen, opvattingen en speculaties."

    Goh, dat klinkt spannend x)

    Pagina 73 beschrijft je volgende vakantieoord


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Bertus heeft gelijk, er komt wel een oplossing! Welke dan?

    Pagina 71 beschrijft jouw weekend.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2016 - 14:12 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    ‘‘Non, mes filles prennent une salade et boivent de l'eau, moi, je prends un steak et je bois du vin.’’
    ... Nouja, op zijn mnst drink ik wijn.

    Pagina 13 omschrijft je liefdesleven


    tya