• Na aanleiding in het LJH-topic besloot ik er maar gewoon een topic over te openen. Het spel is simpel, de eerste begint met een bladzijdenummer en een situatie. De volgende antwoord en geeft weer een nieuwe situatie en paginanummer.

    Voorbeeld
    Jantje: De 45ste bladzijde van je dichtstbijzijnde boek omschrijft je toekomst.
    Pietje: "De avonden waren bijna tropisch warm geweest." De 88ste bladzijde van je dichtstbijzijnde boek omschrijft het begin van je eerstvolgende gesprek.
    James: "Droom je nog steeds dat je dieren pijn doet, Drake?" De eeste bladzijde van je dichtstbijzijnde boek omschrijft je liefdesleven.

    Enzovoort. Have fun c:

    Dus, de 70ste bladzijde van je dichtstbijzijnde boek omschrijft je laatste droom.

    a>0 en graad oneven (gaat nog wel even verder maar ik ga niet heel dat wiskundeboek overtypen hahah)
    Mijn gelukkigheidsgraad is oneven en ligt boven nul. Met dat laatste heb ik geluk, haha.

    Pg 89 omschrijft wat je morgen gaat doen.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    "conseiller quelqu'un sur son style de vie"

    Pagina 43 beschrijft je toekomstige huis

    [ bericht aangepast op 11 juni 2016 - 19:33 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    'Ik heb geen vrienden,' herhaalde ik.

    Pagina 74 beschrijft je beste vriend/vriendin.


    <3

    "Paul?"

    Pagina 89 beschrijft je cadeau voor vaderdag


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    De toorn van de rijkskanselier Hitler jegens de 'Joodse' kunstkritiek komt in veel van zijn latere uitspraken tot uitdrukking.
    Leuk cadeau, Hitlers toorn. :')

    Pagina 55 beschrijft je weddings vows.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Elise draaide haar gezicht naar het vuur.

    Pagina 30 beschrijft je favoriete activiteit.


    ''Terrible people do terrible things. And the good people stop them.''

    Tegen de tijd dat de markt opbrak,was ik zo aan het bibberen dat ik mijn bundeltje babykleren in een plas modder liet vallen.


    Pagina 53 beschrijft je grootste verlangen.


    i wanna die with you once or twice.

    "Something like: As promised, the end. Weird, huh?" Milo nodded.

    Pagina 46 van je boek beschrijft je to-do list voor vandaag.


    ''Terrible people do terrible things. And the good people stop them.''

    Het donkere Wyldwoud strekte zich eindeloos lang uit

    Pagina 55 beschrijft je volgende ontmoeting


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    For example, a vervet monkey produces one particular "chutter" to warn others that a snake is nearby, a different call when an eagle is overhead, and yet another distinct call to warn of approaching leopards.

    Ik weet niet wat er tijdens die ontmoeting gaat gebeuren ;p

    Pagina 115 is waar je vanavond over gaat dromen.


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    "Ich hatte derlei hier schon mehrfach gesehen, es war wohl so üblich, insofern brauchte ich darin wenigstens keine Herabsetzung meiner Person zu vermuten."

    Eh, oke :')

    Pagina 44 omschrijft wat je huisdier over je denkt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    "Op de eerste verjaardag zonder jou ben ik naar het bureau van de sheriff gegaan en heb op kalme toon gevraagd of ik alle dossiers mocht inzien die betrekking hadden op jouw zaak."

    Wel, wat een ondernemend huisdier, zeg!

    Pagina 56 beschrijft wat voor persoon je bent.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2016 - 14:21 ]


    Words are loaded pistols. Sometimes it's just better not to pull the trigger. | Vertrouwenspersoon

    In de tot een suikerspinnen opgestoken haren zijn twee forse diamanten als kevers verstikt geraakt.
    Een betere zin kon ik niet vinden op dat blad.

    Pagina 73 beschrijft een gebeurtenis die je morgen mee zult maken.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Een man kwam op hen afgelopen en liet hen drie kaarten zien, 'trek, en laat mij je toekomst vertellen.'

    Het speelt zich wel af op een kermis xD

    Pagina 26 vertelt wie nou werkelijk je droomprins is (weet ik veel!)

    "De leiding over de stad berust aanvankelijk bij een koning."


    Sorry, mijn handboek Latijn. Er stond amper iets in.

    Pagina 80 vertelt wat er gebeurt onmiddellijk nadat je opstaat.


    I've hurt you again. How foolish can one man be?