• Na aanleiding in het LJH-topic besloot ik er maar gewoon een topic over te openen. Het spel is simpel, de eerste begint met een bladzijdenummer en een situatie. De volgende antwoord en geeft weer een nieuwe situatie en paginanummer.

    Voorbeeld
    Jantje: De 45ste bladzijde van je dichtstbijzijnde boek omschrijft je toekomst.
    Pietje: "De avonden waren bijna tropisch warm geweest." De 88ste bladzijde van je dichtstbijzijnde boek omschrijft het begin van je eerstvolgende gesprek.
    James: "Droom je nog steeds dat je dieren pijn doet, Drake?" De eeste bladzijde van je dichtstbijzijnde boek omschrijft je liefdesleven.

    Enzovoort. Have fun c:

    Dus, de 70ste bladzijde van je dichtstbijzijnde boek omschrijft je laatste droom.

    Hahaha ik lees Eragon en grappig genoeg had ik wel een droomover een draak vannacht. Had een miscommunicatie met het beest xD Ik was aa het douchen in mijn droom en ineens sprongen er twee rovers uit het dakraam. Ik zette het op een gillen en toen stak een draak zn kop door het raam en vroeg of ze me iets hadden aangedaan. Ik schreeuwde dat ze moest zorgen dat die rovers zouden verdwijnen -als in wegjagen- en toen vrat ze ze allemaal op.. Oeps.

    De 283 bladzijde van je boek beschrijft je eerste date


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    ^ Klinkt als een goed weekend x)

    "Als iemand meent dat een onware uitspraak waar is en hij niet de bedoeling heeft de ander te misleiden, is er eerder sprake van onkunde dan van leugenachtigheid."

    "Dit alles heeft tot deze dag geleid."

    Pagina 93 beschrijft je volgende ongemakkelijke moment

    [ bericht aangepast op 26 mei 2016 - 14:16 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    "Nee, dat was de Bliksemschichter!"

    Pagina 103 omschrijft je volgende date

    [ bericht aangepast op 26 mei 2016 - 14:19 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Bij de deur van de Intensif Care bleef papa staan.

    Dat word een leuke date..


    Pagina 209 beschrijft het geluk in je leven.


    "Don't tell me the moon is shining; show me the glint of light on broken glass." -Anton Chekhov

    "Maar Carcharot keek naar dat heilige juweel en was niet bang; en de verslindende geest in hem ontwaakte tot een plotseling vuur; en de muil opensperrend, greep hij de hand plotseling in zijn kaken en beet hem bij de pols af."
    Fair enough.

    Pagina 30 beschrijft je ergste nachtmerrie.


    Nowadays we all cry in colours of silver and gold.

    He kisses me again, more insistent this time, his hands squeezing my waist. -Insurgent
    Bindingsangst?.... Klopt niet... Nou, een beetje dan.

    Pagina 111 beschrijft je liefdesleven.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    "Het loopt niet zoals je wilt, hè?"

    NOU FIJN.

    Pagina 5 beschrijft je pensioen

    [ bericht aangepast op 26 mei 2016 - 18:15 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    'Zo niet, dan laat ik je opnemen in en psychiatrische inrichting.'

    Oh, tof!

    Pagina 67 beschrijft je eerste song die je opneemt wanneer je zang/zangeres bent!

    [ bericht aangepast op 26 mei 2016 - 18:18 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Rekening houdend met alle noodzakelijke nuanceringen kan worden vastgesteld dat bij het overzien van enkele tientallen jaren onderzoek naar deze medja, zij bij grote eigentijdse gebeurtenissen bijna altijd hetzelfde interpretentiekader kiezen en vaak ook dezelfde vragen onbeantwoord laten.

    Bladzijde 92 omschrijft het hoofdpersoon van je volgende verhaal


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    'Of hij heeft ze neergeslagen, of dat hij ze al . . .' - hij aarzelt even - '. . . of hij ze al heeft gemarteld, neergeschoten . . . of dat ze misschien liggen dood te bloeden . . .'

    Bladzijde 194 omschrijft je favoriete nummer.

    Een plotselinge tumult bij de deur van de salon maakte een verder gesprek onmogelijk.

    (klinkt inderdaad als mijn muziek)

    bladzijde 100 omschrijft jou favoriete bordspel


    The thing you do mean something to people -Ncis

    "An intronic site located more than 17 nucleotides upstream from the 3' acceptor site (5'-YNCUGAC-3') called the branch point, is also present and contains the adenosine that contributes to formation of the lariat structure."

    U-uh.

    Pagina 234 beschrijft je eerstvolgende whatsappgesprek.


    Slightly drunk.

    ''Uiteindelijk lieten de ridders hun wapens zakken''

    Ruzie dus XD

    Pagina 123 beschrijft je volgende succesje


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    "Wanneer de onderneming, al dan niet gedwongen, wordt geliquudeerd (opgeheven), krijgen de verschaffers van het vreemd vermogen eerder hun geld terug dan de eigenaren van de bv/nv."

    Juistt..

    Bladzijde 39 omschrijft jouw volgende maaltijd.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Het was net alsof ze zich allemaal inspanden om een stilte te vermijden.

    Pagina 72 omschrijft de gelukkigheidsgraad van je huwelijk/relatie, later.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.